• ADDRESS
    02118
  •  
  • BUSINESS HOURS
    9am - 6pm ET
    GENERAL PHONE
    6175004169
    FAX
    n/a
  •  
  • SUPPORT EMAIL
    support@thesimplestores.com
    SUPPORT PHONE
    6175004169

Payment options

  • checkmark icon Visa / Mastercard
  • checkmark icon American Express
  • checkmark icon Discover
  • option not available Money Order
  • option not available COD
  • checkmark icon Check
  • checkmark icon Wire Transfer
  • option not available Apple Pay
  • checkmark icon PayPal

Shipping options

  • checkmark icon UPS Ground
  • checkmark icon FedEx Ground
  • option not available FedEx Express
  • option not available Priority Next Day
  • option not available Standard Next Day
  • option not available International
  • option not available 2-3 Day Delivery
  • option not available Digital Delivery
  • option not available Amazon Prime

Online Ordering

  • checkmark icon Online Ordering
  • checkmark icon Online Ordering Tracking
  • checkmark icon Secure Order Processing
  • option not available Require User Registration
  • option not available Guaranteed Security

Other

  • option not available International Order
  • checkmark icon Customer Info. Confidential
  • checkmark icon Customer Support
  • checkmark icon RMA Required
  • checkmark icon Review Guard
  • checkmark icon Notified of Public Replies

Review History & Profile

Product & services pricing 8.13/10
Chance of future purchase: 8.88/10
Shipping & packaging: 9.74/10
Customer service: 9.29/10
Return/Replacement policy: 9.25/10
Click a star to Write a Review!
5/5
2018-09-22

Excellent..

"My dining table set is perfect, very good quality table and chairs."

Helpful Cool

5/5
2018-09-20

Great customer service!

"Followed up on damage in shipment and quickly resolved."

Helpful Cool

5/5
2018-09-20

Wasn't Sure

"Buying from an online store can be a hit or miss on quality, value, and or delivery as most people know. I wasn't sure about the site but for the price decided to go ahead and order the table and 4 chairs. After I received it I told my mother how impressed I was all around with the site and she went on and purchased me the matching bakers rack. I will use this site in the future should I need any more of the products it carries!!!"

Helpful Cool

5/5
2018-09-19

Amazing service!

"I am beyond happy with the price and fast delivery of the product I ordered. I will definitely be ordering again. Thank you. "

Helpful Cool

5/5
2018-09-19

Cabinet

"Great price! Beautiful cabinet

"

Helpful Cool

5/5
2018-09-18

Chandelier

"The Chandelier we purchased was perfect for our dining room. We purchased this one after returning an inferior one we had purchased elsewhere. "

Helpful Cool

5/5
2018-09-17

Just the way I expected it. Good job.

"Great product. Great communication. On-time delivery. "

Helpful Cool

5/5
2018-09-11

Great product!

"I was initially skeptical about ordering furniture online but was pleasantly surprised! Love my new table!"

Helpful Cool

5/5
2018-09-04

SATISFACTION !!

"I'M happy to say products were as advertised."

Helpful Cool

5/5
2018-08-31

Fast shipping and exactly what I ordered

"Fast shipping and exactly what I ordered! I was a little hesitant because other sites had said that the drawers didn’t open and that they were issues with the product. Mine was in perfect condition and my drawers open and it was exactly what I was hoping for !"

Helpful Cool

5/5
2018-08-23

Excellent product

"Nice and strong product. Great delivery method"

Helpful Cool

1/5
2018-08-21

Unprofessional

"Ordered table and chairs set missing chair leg and got damaged table which is still sitting on my front porch for a month now then got shipped a couch table by mistake it's still sitting here and still waiting on my table"

Helpful Cool

5/5
2018-08-13

Cabinet

"The color of the item was yellow not white. They are to refund my purchase price and I can keep or dispose of the item. I am very satisfied with the results and am awaiting the refund b"

Helpful Cool

5/5
2018-08-10

Let’s change their name!!!

"I would change their name in a heartbeat, from the “Simple Store,” to the excellent store!! They definitely deliver as promised!! I was hesitant at first, but now am a believer. I am so happy with my decision to purchase my dining room set from The Simple Store! I love their price, ease of delivery and customer service. I could go on and on and on!!! Way to go!!!!"

Helpful Cool

1/5
2018-08-08

Accepted payment without stock

"I ordered a chandelier, PAYED FOR IT, and then several days later was notified they did not have the chandelier in stock and were unable to fulfill my order. Most websites let you know before you order, put in billing, shipping, and personal information. Huge waste of time. "

Helpful Cool
No Avatar
tssuser from The Simple Stores has responded
Posted Sep-12-2018

“Dear kjkimmylou,

We are sorry you had a less than optimal experience with our company. While we empathize with you and believe you are justified in being disappointed, we wish to clarify a few points:

1. At the time you ordered this item we advertised it on our website as having "low stock"

2. Your order was placed on a weekend (Sunday 7/8/18). Your order was processed in the order it was received.
Your order was processed on Monday, 7/9/18. Late on Monday we were informed that your order was unable to be fulfilled. We notified you, via email, on 7/10/18 of this unfortunate news. As we indicated in that message, unfortunately, before your order could be fulfilled on Monday the 2 remaining items had sold out and the item was reported discontinued. In just over 1 business day you were notified that your order was unable to be fulfilled and being cancelled. We apologize that this timeline was unacceptable to you.

3. We absolutely did not charge or debit any funds from your bank or credit card. At the time your order was placed we ran an authorization to make certain your account had the funds/available credit necessary to cover your purchase cost. We never charge a customer for an order before an order is shipped.

All that is to say that we are, again, sorry to hear how terrible your experience with us has been. We did wish to clarify so as to put in context better what happened, why, and the timeline of events.

Best,

The Simple Stores Team”


Share The Simple Stores's store rating

The Simple Stores is a Merchant Member! Learn more

The Simple Stores is a merchant member
The Simple Stores participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. See all 4,217 merchant members.