We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Newegg | browse by category or see best/worst

Stores > Trollbeads
  • Trollbeads Trollbeads Elite Status
    • ADDRESS
      08540
    •  
    • BUSINESS HOURS
      Monday - Friday, 9 am to 5 pm EST
      GENERAL PHONE
      (609) 936-3939
      FAX
      n/a
    • SUPPORT EMAIL
      info@trollbeads-unitedstates.com
      SUPPORT PHONE
      1 (855) 380-8764

    Payment options

    • checkmark icon Visa / Mastercard
    • checkmark icon American Express
    • checkmark icon Discover
    • option not available Money Order
    • option not available COD
    • option not available Check
    • option not available Wire Transfer
    • option not available Apple Pay
    • option not available PayPal

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • checkmark icon FedEx Ground
    • checkmark icon FedEx Express
    • option not available Priority Next Day
    • option not available Standard Next Day
    • option not available International
    • option not available 2-3 Day Delivery
    • option not available Digital Delivery
    • option not available Amazon Prime

    Online Ordering

    • checkmark icon Online Ordering
    • option not available Online Ordering Tracking
    • checkmark icon Secure Order Processing
    • option not available Require User Registration
    • checkmark icon Guaranteed Security

    Other

    • option not available International Order
    • checkmark icon Customer Info. Confidential
    • checkmark icon Customer Support
    • option not available RMA Required
    • checkmark icon Review Guard
    • checkmark icon Notified of Public Replies
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 7.43/10 7.43/10
    Chance of future purchase: Rating 8.78/10 8.78/10
    Shipping & packaging: Rating 8.41/10 8.41/10
    Customer service: Rating 8.38/10 8.38/10
    Return/Replacement policy: Rating 7.24/10 7.24/10
Voice your opinion! Review Trollbeads by clicking a star below.
No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-09-19

Great

"It Tool a little lingerie to arrive because of customs, but it was really worth.
"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-09-12

Awesome experience.

"Received my order the day after I placed it. All was good with my order."


No Avatar

Verified Customer
Rating 4/10
2/5
2017-09-11

Disappointed!

"my original order was missing an item which was eventually sent, and the Rainbow Bridge bead i received was very disappointing...it severely lacked color and it was very unattractive...i reordered the bead in hopes of getting a better quality and color as it was purchased in memory of our beloved dog that we lost in April....i have yet to receive the second bead, which i ordered about 10 days ago - so i can't comment on its appearance - yet!"

Rep reply posted Sep-18-2017

A rep from Trollbeads, TrollbeadsRO, has responded

“Hello, we are sorry about the error in your order and your disappointment with the Rainbow Bridge you received. If you do not receive a replacement to your liking, please contact our customer service team via live chat on our site or by emailing info@trollbeads-unitedstates.com. The Rainbow Bridge Bead comes in many different shades, due to the handcrafting of the bead and the colors used. If there is ever a specific shade you are looking for in a bead, please contact customer service and they would be happy to work with our logistics team to get you the bead in the color you are looking for. Have a great evening. ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-09-05

Excellent experience

"Smooth transaction. Speedy delivery. One of the best online buying experiences I've had!"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-09-04

Troll shines

"Very efficient processing of my order. Love my bangle. "


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-09-04

Quick delivery. Love the bead!!!

"Met expectations. Thank you for checking out bead before sending it. It saved me the trouble of sending it back if it didn't look like the photo. Good quality control. I am very pleased."


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-28

Love Trollbeads

"After I placed my order for some great beads, I got a call from a Representative. Apparently I forgot to pick my free gift! How cool is it that someone called and asked which free gift I wanted?!"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-19

Every Customer Has A STORY

"From the individualized, knowledgable, prompt and courteous customer service to the unique experience of each and every bead, I have found in Trollbeads a simple yet profound joy - THANK YOU!!"


No Avatar

Verified Customer
Rating 8/10
4/5
2017-08-14

"Fast shipping & wonderful packaging. Only thing I can say is that I didn't receive an email that my package was shipped but other then that, everything was good."


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-13

Just right

"My order was packaged beautifully, shipped swiftly and arrived promptly."


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-11

Beautiful beads

"Great experience! Love the beads."


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-07

Everything was exceptional including delivery

"Quick delivery. Very impressive. "


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-07

My experience with Trollbeads is always positive!

"My order arrives quickly!"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-01

Trollbeads obsession

"Love the super fast delivery of my orders!"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-07-27

Excellent experience

"Product arrived in a timely manner, beautifully packaged. Always a pleasure doing business with Trollbeads."


Learn about Our Reviews

Share Trollbeads's store rating

Trollbeads is a Merchant Member! Learn more

Trollbeads is a merchant member
Trollbeads participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. This merchant is also Elite. See all 3,435 merchant members.