We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Zappos, Newegg | browse by category » or best/worst »

Organizing your Reviews

You can now organize your reviews and your content. Click on the button to start tagging your reviews. When you press enter, you'll automatically add a tag. To delete a tag, simply press . When you start organizing and tagging your reviews you'll be able to start searching by your tag categories, get notifications when content is added to the category and soon, get insights on those categories. You'll be able to pull analytics across various keyword tags! Manage your Tags here.

RatingsRating
Store InformationStore Info
Full Rating Profile
TangaCoupons
  • Tanga
    • Address: n/a
    • Contact: support@tanga.com
    • Phone: n/a
    • Customer Support: 1-888-391-7968
    • Business Hours: Monday-Friday 9AM-5PM MST
    • Fax: n/a

    Payment options

    • checkmark icon Visa / Mastercard
    • checkmark icon American Express
    • checkmark icon Discover
    • option not available Money Order
    • option not available COD
    • option not available Check
    • option not available Wire Transfer

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • option not available Priority Next Day
    • option not available Standard Next Day
    • option not available International
    • option not available 2-3 Day Delivery

    Online Ordering

    • checkmark icon Online Ordering
    • checkmark icon Online Ordering Tracking
    • checkmark icon Secure Order Processing
    • option not available Require User Registration
    • checkmark icon Guaranteed Security

    Other

    • option not available International Order
    • checkmark icon Customer Info. Confidential
    • checkmark icon Customer Support
    • option not available RMA Required
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 8.79/10 8.79/10
    Chance of future purchase: Rating 8.42/10 8.42/10
    Shipping & packaging: Rating 7.75/10 7.75/10
    Customer service: Rating 8.11/10 8.11/10
    Return/Replacement policy: Rating 8.36/10 8.36/10

2,295 Customer Reviews

Rating 10/10
5/5
modified review posted

"This company may be small in size, but they are massively huge in customer service. I can genuinely state I have never seen anything like it. Grace, kindness and professionalism all wrapped into one. I wish these fine folks nothing but continued success and growth. They are the epitome of poster children for how a customer service should be. If I could give them more than 5 stars, I would. They have a loyal customer in me. Thank you, Tanga, and thank you to your extraordinary team!"

modified review Rep reply posted Feb-24-2015

TangaMonkey, Tanga rep has responded

“Hi Hello212,

Thank you so much for the positive review! We love hearing our customer's feedback. :) Very happy to hear how satisfied you are with our service. Should you ever have any issues arise with any future orders, please be sure to contact our customer service team! We'll always be here to make things right.

Thank you for your support!
TangaLaura
Customer Service manager”


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Got the product yesterday. Have both I phone & Android, and it does not work with either. Checked battery in remote, and it checks to be good. The telescoping shaft will not hold the phones level without spinning out of parallel. So very disappointed in this product. Cheap and non-functioning."

modified review Rep reply posted Feb-23-2015

TangaMonkey, Tanga rep has responded

“Hello thegospelvoice,

I'm so sorry your Selfie Stick isn't working with your devices. I don't see you've reached out to customer service just yet, however we would love to help!

I checked on getting you a replacement and although our warehouse is unable to make a reshipment order at this time, I have fully refunded you for the defective item and you will not need to make a return. Depending on your financial institution, funds can take 48 hours up to 7 business days to process.

If there is anything else we could do to help, I will include our customer service contact link for you below:

www.tanga.com/support

Thanks,
TangaLaura
Customer Service Manager”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"I love the prices and friendliness. Tanga is a fun shopping destination."


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Tanga, Tanka I love you--
Your bargains flourish through and through
Your associates rock, through and through
Yes, TANGA, Tangs I LOVE you,,,,
"


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Since 'discovering' Tanga, I have become a dedicated customer. Every product I have ordered has met or exceeded expectation. My contact with customer service regarding an issue with an order (which I later determined was MY error), was exceptional! I appreciate that Tanga has provided a format for me to acknowledge this excellent company."


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"What a charming little company! They offered some lovely earrings at a steal of a price, and had them shipping out to arrive quickly, and I had no problems with them. I will shop from Tanga again!"

modified review Rep reply posted Feb-19-2015

TangaMonkey, Tanga rep has responded

“Hello copperlanternmotorlodge,

Thanks so much for your positive feedback! We truly apperciate it and love to see you are so happy. If you ever have any issues, please don't hesitate to contact our customer service department. :)

www.tanga.com/support

Thank you!
TangaLaura
Customer Service Manager”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Great products, quick shipping, amazing prices! What else could you ask for?"


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"My experiences with Tanga have been good. They are more than reasonable with shipping charges. I had a problem once and it was rectified quickly. I will continue to shop Tanga and would recommend them to others. "


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"These guys are awesome. They are extremely helpful, quick to respond, & always seem to go above & beyond if you have any kind of issues. Great all around company"


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I have had a horrible experience with Tanga and will probably never order from here again. I placed an order January 18th, and it still has not shipped as of February 15th. It has been almost a month since I placed my order and it's not even on its way... Horrible. I do not recommend this site. I even emailed Tanga to find out where my order is, and basically all they said was "I don't know".... "

modified review Rep reply posted Feb-16-2015

TangaMonkey, Tanga rep has responded

“Hello Teresa6588.

I am so sorry for the inconvenience and appreciate you reaching out to our customer service team about the issue. I can see the order placed on the 18th and on the 19th we did receive tracking for the order from our warehouse which should have been updated and started showing movement no later than the 10th business day, February 1st.

I am terribly sorry to see that your tracking has not been updated to show movement. Unfortunately we are sold out of this comforter at this time, so I cannot offer a reshipment order, but have issued a full refund.

A coupon code will be included for you to use on a future order. This will not expire until June 30, 2015 and can be used on any of our sites. Please do not hesitate to contact our customer service team if you need further assistance.

All the best,
TangaLaura
Customer Service Manager”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"I love this site! I've ordered several times and have always been pleased with the service, tracking of packages, quality of product, and now, the excellent customer service. I recently received the wrong color item, but before I even contacted someone to fix it, my correct order arrived! "


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I had a problem with an order. I had to return a defective product. They required me to pay for return shipping and then could not find the returned item in spite of delivery confirmation. I am struggling to get my refund.
I would avoid doing business with them or at least understand the risks you take.
"

modified review Rep reply posted Feb-16-2015

TangaMonkey, Tanga rep has responded

“Hello muslhead,

I apologize for the delay in processing your refund for the return. We have been awfully busy since the holiday season and due to our annual physical inventory count last month, returns were put on hold.

I went over past correspondence we had with you and see because of the inventory count it doesn't look like our warehouse had received it, or gotten it processed. Upon receiving your tracking information we are able to confirm it has been delivered, so we have issued the refund for you. Depending on your financial institution, funds can take 48 hours to 7 business days to process.

Thanks,
TangaLaura
Customer Service Manager”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"The delivery was quite fast, and such an easy & painless transaction!"


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Best customer service experience! I'm a new customer and needed assistance with an order. Not only did Victoria reply within 24 hours, she actually read the question, researched the order, and made an amendment. That level of personal attention is huge. It's a big deal and really appreciated."


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Definitely too good to be true! I ordered a pair of beats headphones for my daughter for Valentines Day on 1/25/15, my credit card was charged on 1/26/15, and I received a notification on 2/9/15 saying my order was delayed and looked like it would ship on 2/12-2/13, too late to receive it for Valentines day. Now I am scrambling to find a gift for my daughter for Valentines day! Tanga you should really tell people 10-15 business days for delivery. Their customer service was quick to respond to my complaint when I contacted customer support, but not at all the resolution I would have hoped.

Funny how after I posted this review I was told about the weather being the reason for the delay, and only after this review was I offered a gift certificate, which you can keep by the way. Not when I received the e-mail telling me my money was being refunded. Almost like you are only trying to save face so that when others read this review, you look like an amazing, upstanding company who stands by their guarantees. I think I will pass on attempting to order anything again, but thanks for the offer.
"

modified review Rep reply posted Feb-12-2015

TangaMonkey, Tanga rep has responded

“Hello adriasmom41,

I am terribly sorry for the inconvenience with this order. We do ask you allow 5-10 business days for your order to ship. For this order it should have been the 9th, however due to weather conditions your order was delayed and we are so sorry this has affected you.

As you requested, customer service did cancel and fully refund the order, but for the inconvenience I will be issuing you a gift certificate to use on our site for a future order. This will never expire, can be used on any of our sites and you will receive your code in a separate email.

I really hope you will give us another opportunity and we're so very sorry for the inconvenience again. If there is anything else we can do to help, or if you have any trouble receiving your gift certificate, please don't hesitate to reach out to our customer service team.

Thank you,
TangaLaura
Customer Service Manager”


Share Tanga's store rating

Tanga is a Merchant Member! Learn more

Tanga is a merchant member
Tanga participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. See all 1,905 merchant members.