We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Newegg | browse by category or see best/worst

Ratings & Trust

Your trust is our top concern

Did you know businesses can't pay to alter or remove their reviews from ResellerRatings. When merchants become a merchant member, they have the ability to survey their customers, however cannot ask for positive reviews. Find out how our ratings for a business is calculated. Learn more.

×

Organizing your Reviews

You can now organize your reviews and your content. Click on the button to start tagging your reviews. When you press enter, you'll automatically add a tag. To delete a tag, simply press . When you start organizing and tagging your reviews you'll be able to start searching by your tag categories, get notifications when content is added to the category and soon, get insights on those categories. You'll be able to pull analytics across various keyword tags! Manage your Tags here.

RatingsRating
Store InformationStore Info
Full Rating Profile
  • Yugster.com Yugster.com Elite Status
    • Address: 4505 Wasatch Blvd. Suite 280
    • Contact: support@yugster.zendesk.com
    • Phone: 8019476260
    • Customer Support: 8019476260
    • Business Hours: M-F 9-5
    • Fax: n/a

    Payment options

    • checkmark icon Visa / Mastercard
    • checkmark icon American Express
    • checkmark icon Discover
    • option not available Money Order
    • option not available COD
    • option not available Check
    • option not available Wire Transfer

    Shipping options

    • checkmark icon UPS Ground
    • option not available FedEx Ground
    • option not available FedEx Express
    • option not available Priority Next Day
    • option not available Standard Next Day
    • option not available International
    • option not available 2-3 Day Delivery

    Online Ordering

    • checkmark icon Online Ordering
    • checkmark icon Online Ordering Tracking
    • checkmark icon Secure Order Processing
    • option not available Require User Registration
    • option not available Guaranteed Security

    Other

    • option not available International Order
    • checkmark icon Customer Info. Confidential
    • checkmark icon Customer Support
    • checkmark icon RMA Required
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 8.91/10 8.91/10
    Chance of future purchase: Rating 9.41/10 9.41/10
    Shipping & packaging: Rating 8.11/10 8.11/10
    Customer service: Rating 8.29/10 8.29/10
    Return/Replacement policy: Rating 8.44/10 8.44/10

1,024 Customer Reviews

Rating 8/10
4/5

"I've purchased from yugster 9 times (just ordered my 9th time the other day :) )

Usually I order the junk boxes, on the outside chance that I'll get one of the extra goodies (last time they gave away TVs) but haven't received any of those yet. As far as the junk boxes themselves, they're as advertised...little of this, little of that...random items. Some are useful, some aren't. I've only had one issue, and that was when some sunglasses that came in the junk box had a broken bridge. I contacted their customer service department, and sent them a photo of the broken item and they sent me TWO new pairs within a couple of days.

While the junk boxes aren't worth much more than what you pay for them (retail...for some it will be worth much more, for others less), they DO stand behind their products and have great customer service. Shipping is a bit slow though, but that's typical of "Deal a day" sites
"


Rating 10/10
5/5

"I can proudly say that my first purchase from Yugster was a complete and total success! I bought a 2-pack of Motorola Power Pack Slim Series 2000mAh - White (you can find this exact product on Amazon under this name.) I received exactly what Yugster advertised on their site about what they were selling, which was two power packs, a micro usb cord used to charge the power pack, and a usb wall charger. Both of the power packs came in excellent condition! They both work perfectly and came in pristine condition. Neither look like they were previously used - they look brand new. And the price of these two products were phenomenal - a total of $11 including shipping. For TWO of these awesome power packs this is a steal. And to really pull this whole experience together - the shipping was extremely fast. I ordered these on August 10th, 2015 and received them on August 15th, 2015! I was expecting maybe a week or so to ship but they came in five days! I was extremely surprised to see they took so little time to ship. Granted, they are based in Long Island City, NY, and I live in upstate NY, but I still expected longer than five days. I never had to contact their customer service which I'm very glad about, but I also can't say how good or bad it is because I didn't have to contact them. Overall, my experience with Yugster has been nothing but a positive and a pleasant experience. I highly recommend their amazing deals with awesome quality products, very low prices and lightening fast shipping. "


Rating 2/10
1/5

"I purchased an Amazon Fire cel phone that was delived DOA on 8/05. Yugster does not have phone support so I emailed them with my problem. An employee wrote back that she would get back to me after consulting the wharehouse. She later wrote instructing me to leave it on the charger for five hours. This I did with no effect. I wrote back describing my situation and adding that I had seen Utube videos that showed the product booting up right out of the bos. I again received a reply stating that she would get back to me after consulting with the wharehouse. A reading of these reviews show that this is a stock reply . It is now 8/12 and I have yet to hear back from Yugster dispite daily inquieries. I have disputed the charge with my crdit card company. Stay away from this rip-off outfit."

Rep reply posted Aug-13-2015

yugster1, Yugster.com rep has responded

“We're sorry to hear you had an issue with your order. Every now and again products are delivered dead on arrival. Even the biggest and most reputable brands and products occasionally have defective units. If you item was DOA it would have been covered under our Yugster warranty as long as we were notified of the issue within the first 30 days. We have escalated your issue to our Customer Support Manager for resolution.”


Rating 10/10
5/5

"I am super pleased with my transaction. I can't fib, I was worried when I read all the negative reviews AFTER I placed my order. If I had read the reviews beforehand, I would have changed my mind and would've been out on a great deal. Shipping took just 4 days, though the tracking info on my account stated "pending" until the order arrived. I was haunted of thoughts that my order would arrive in a month, however, the item was on it's way without me knowing. This purchase was flawless and the item is better than described."


TopC1's Avatar

Verified Customer
Rating 2/10
1/5

"First time I ever bit and bought the Plugster Junk Box XLVIII - The Red, White and Blue Edition! It was suppose to be a junk box, but instead a small plastic bag arrived, sans box, and what was suppose to be junk should, in my opinion, instead, be called garbage. I actually disposed of the items right into the trash bin, which is exactly what Yugster.com should have done; since no one would want this stuff if they first saw it before plunking down $14.97 plus the overpriced $5 for shipping and handling! I am a regular customer of Yugster.com and have bought many items, twenty-eight purchases, so far, from them and with just a few exceptions, every item was good and useful. The ultrafire LED flashlight was excellent, the Totes Isotoner Hats fit fine, I liked the Grill Temperature Fork, the retro Bluetooth handset, love the Kershaw and SOG knives, Oxgord elevated pet bedframes, crystal skull shot glasses, self-defense items, lighters and USB battery chargers. The atomic bond glue, not so much, the 12 bottles were mostly dried out and useless. The Vertigo butane lighters, leaked, but customer service sent replacements right away. And, a few other items, not so good, but all in all, everything else I have bought was just fine, except, for this mystery junk box that was actually a teeny tiny plastic bag, not worth $5 for shipping and handling. I will continue to shop yugster.com and buy something I like, but no more Junk boxes for me."

Rep reply posted Aug-06-2015

yugster1, Yugster.com rep has responded

“We're sorry to hear that you were less than 100% pleased with last months Junk Box. Your comment has been passed on to our Customer Service and Purchasing teams. Remember our Junk Boxes are made up of odds AND ends (yes, both), one-offs, weird and/or unusual items, and warehouse left-overs. No live animals, just lots of junk. Try again next month and you might get an item or two you never knew you needed!”


No Avatar

Verified Customer
Rating 2/10
1/5

"Customer service did not want to help me with the DOA products I received. She said there is nothing that she could do. I contacted customer service the same day my order was delivered. Brandy stated that the items are as is and will not be returned. Fine if they worked. The items I had issues with did not work or the water tight box leaked. A water tight box should not leak. So the products are defective. Besides the fact the total of the products are only worth $3 to $5.I paid $20 for a yug junk box the total value of the junk box is worth $3 to $5. I was not happy but I took the chance for produts to at least work. Poor customer service. The campany was better 5 to 6 years ago. "

Rep reply posted Aug-06-2015

yugster1, Yugster.com rep has responded

“We're sorry to hear you had an issue with your order. Every now and again products are delivered dead on arrival. Even the biggest and most reputable brands and products occasionally have defective units. If you item was DOA it would have been covered under our Yugster warranty as long as we were notified of the issue within the first 30 days. You did not reference an order number with this comment so we could not look up this specific order, but it must have been outside of the warranty time that you notified us of an issue.”


dernst_ca1's Avatar

BErkeley California Verified Customer
Rating 4/10
2/5

"The item I purchased was called "Plugster's Junk Box XLVII - The Big Daddy Edition!" Basically a mystery box. The problem that I had with the order was that when delivered it was one of the smallest packages I have ever received. It measured 6"x8" and weighed less than 1.5 pounds. The delivery label even had "small parcel" tagged on it. In my opinion, if something is sold as "Big Daddy" it implies that the unit itself will be large, Not the case with this. It was so small and light that I was absolutely dumbfounded. I realize there is a degree of risk ordering mystery boxes, but they should at least slightly represent the description - I felt completely misled 100%. When I addressed my concerns with Yugster they responded expressing a false degree of concern and sympathy - seriously?! They didnt even address the issue I was writing about - stunned and never doing business with them again."

Rep reply posted Jul-13-2015

yugster1, Yugster.com rep has responded

“We're sorry to hear that you were less than 100% pleased with last months Junk Box. Your feedback has been passed on to our Purchasing Team. Remember our Junk Boxes are made up of odds AND ends (yes, both), one-offs, weird and/or unusual items, and warehouse left-overs. No live animals, just lots of junk. Try again next month and you might get an item or two you never knew you needed!”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5

"The items I have ordered have all been of good quality, and even though shipping takes a little longer than some other stores, it is within a reasonable time frame. Especially for the the great deals that are offered. Will order again. I like collecting yugbuks!!! CG"


Rating 2/10
1/5

"I ordered a blue tooth earpiece for my cell phone, it arrived on time but missing three parts. I called they asked me to email, I emailed they responded straight away that they will check with the warehouse and get back to me.

A few days later I emailed again asking for an update, then I emailed again yesterday asking for an update but still GOT NO RESPONSE!
I'm getting loads of advertisement email but no feedback from the customer service that I called or emailed :(
"

Rep reply posted Jul-09-2015

yugster1, Yugster.com rep has responded

“We're sorry to hear you had an issue with your Bluetooth headset. Our average response time to email tickets is less than 24 hours. Please re-open your ticket and our support staff should respond within one or two business days. We'd be happy to help resolve this issue.”


Rating 2/10
1/5

"Over the years I've purchased numerous items from Yugster. Often the items were low quality, but no big deal since they were cheap. But I spent $30 of 4 LED bulbs for our bath and within two weeks none of them worked. These LED bulbs were made up of a dozen or more individual LED's in a globe design. Within days individual LED's were no longer working or flashing and, as mentioned, within two weeks all were burned out.
First, trying to contact Yugster is just short of impossible. Go to their web page and "fake" returning or complaining about a product and see where there is an email address or phone number. There is NO easy way to contact them!! They appear to be totally uninterested in customers being able to contact them!) This should be a BIG warning sign. And filling out a form will prove lucky if you get a response. After contacting them numerous times about the bulbs, they indicated that they don't support their products and I should contact the manufacturer (in China!!) I'm not kidding, there was nothing on the bulb package for an address except some place in China.. and the rest of the writing was in Chinese!
I wrote back to Yugster over and over and FINALLY they did say "as a courtesy" they'd take them back "this one time".. but I should wait for an RMA. Well.. they didn't send an RMA so I had to write and write and wait for two weeks for the RMA. Then they said "a refund would take a while". Another two to three weeks later I FINALLY got notification of a refund. I SWEAR they intentionally drag their feet to wear you down so you give up. Six weeks later I finally had a refund. Oh.. and no sooner than I had a refund I noticed them offering these bulbs for sale again. This was the first of three issues with Yugster but I wanted to be sure to warn others of JUNK products and ZERO customer service or support. By the way, I was able to track down the name of the CEO of Yugster (he's in LinkedIn) and write to him after the last problem and I now understand why they have NO customer support. Because he is the first in line to ignore a customer!! After the last/third issue, I called it "three strikes" with Yugster and will NEVER order from them again!!! (Note that the invoice and date listed for reseller ratings was the last of the three problems with Yugster and not the first problem which was the LED bulbs. The last was them sending a computer which I asked them NOT to do... but that's another story which involves them, even as a net sales company, NOT having updated info for their customers. I can honestly say that Yugster has the WORST customer support than ANY other on-line retailer I've purchased from. If you want cheap stuff but WITH great customer support.. try Woot.)
"

Rep reply posted Jun-29-2015

yugster1, Yugster.com rep has responded

“We're sorry to hear that you were less than 100% satisfied with your recent order and confusion on how to contact our Customer Support team. Our Customer Support team is available Monday-Friday from 8:00am-5:00pm MST by email, phone and for some issues by chat. Here is where you can go to find all of our contact info: https://yugster.zendesk.com/home. This link is posted right on our website under "Contact Us." Our average response time to email inquiries is less than 24 hours. We hope to be able to earn your business back.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5

"Interesting, unique merchandise at very reasonable prices. Outstanding service with responsive customer service representatives. "


Rating 2/10
1/5

"I have bought some products from this site on several occasions. I recently bought some brand new supposed 1 year warrantied Altec Lansing bluetooth speakers for 59.97 each. Supposed to be a good deal for brand new retail packaged product, right? They even had a photo of the hard plastic box beautifully packaged retail item. I received a refurbished or used (maybe even counterfeit item) wrapped in a plastic bag with no manual and no warranty. I have several emails going regarding this with photos and they are asking me to resend photos. I still haven't received a response. This company grossly misrepresents their products as new that are not new. And this is not the first time I have had this experience buying from them. "

Rep reply posted Jun-11-2015

yugster1, Yugster.com rep has responded

“We can assure you that the Altec Lansing speaker you purchased is 100% genuine. Our Customer Service team has received your email and is working closely with our fulfillment partner to resolve your concern. Thanks for bringing this to our attention.”


Rating 8/10
4/5

"I have been delighted with everything I have been able to buy from Yugster. They have very interesting and sometimes unusual products at a very good price. I order from Yugster as often as I can. I recommend them and their products."


No Avatar

Verified Customer
Rating 8/10
4/5

"I have been a customer of Yugster for over 3 years and until recently when they changed their interface with PayPal I was able to use PayPal Credit. Regardless of how I explained it they failed to recognize that they had changed something and now I was unable to purchase from them as I had for the previous three years and they apparently didn't care they were losing a customer.


UPDATE: Awesome news...thank you...I will continue to watch because I do miss shopping with you. I never received that response in the correspondence I had earlier. Again thank you!
I had been pleased with them for the most part until they made their changes recently. Now, I'll find another site to buy "re-sell" items. Merchandise was generally good and response to trouble with merchandise was good. I'm just very frustrated over how they changed their website.


UPDATE: Thank you for the response. That leaves me hopeful as I did not get that impression from the interaction I had earlier. I will most certainly watch for news because I like shopping with you.
"

Rep reply posted Jun-05-2015

yugster1, Yugster.com rep has responded

“Thank you for your email. You are correct that we did integrate a new payments system on our site. We're always working towards making our site more user-friendly and secure for our Yugster members. PayPal Credit is not currently a payment option however our development team is looking for a solution to this so watch for this functionality to potentially return at some point down the road. We'll keep posting our great deals and would love to keep you as a valued customer. We appreciate your feedback.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5

"Probably one of the funniest packages I've ever received. Great service and awesome deals"


Ratings Calculation Change


Share Yugster.com's store rating

Yugster.com is a Merchant Member! Learn more

Yugster.com is a merchant member
Yugster.com participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. This merchant is also Elite. See all 2,715 merchant members.