We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Zappos, Newegg | browse by category » or best/worst »

Ratings Rating
Store Information Store Info
Full Rating Profile
  • Rating 8.00/10 619 reviews

    8.00 / 100
    Facebook share
    Printcopia.com is a merchant member
    Printcopia.com participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. This merchant is also Elite. See all 1,874 merchant members.
  • Printcopia.com contact information

    • Address: n/a
    • Contact: n/a
    • Phone: n/a
    • Customer Support: n/a
    • Business Hours: n/a
    • Fax: n/a

    Payment options

    • option not available Visa / Mastercard
    • option not available American Express
    • option not available Discover
    • option not available Money Order
    • option not available COD
    • option not available Check
    • option not available Wire Transfer

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • option not available Priority Next Day
    • option not available Standard Next Day
    • option not available International
    • option not available 2-3 Day Delivery

    Online Ordering

    • option not available Online Ordering
    • option not available Online Ordering Tracking
    • option not available Secure Order Processing
    • option not available Require User Registration
    • option not available Guaranteed Security

    Other

    • option not available International Order
    • option not available Customer Info. Confidential
    • option not available Customer Support
    • option not available RMA Required
  • Review profile

    Product & services pricing Rating 7.39/10 7.39/10
    Chance of future purchase: Rating 8.67/10 8.67/10
    Shipping & packaging: Rating 8.69/10 8.69/10
    Customer service: Rating 9.15/10 9.15/10
    Return/Replacement policy: Rating 9.66/10 9.66/10

All 619 Customer Reviews

Rating 10/10
5/5
modified review posted

"What a find! I searched online for somewhere to have a canvas piece of art printed. I was so pleased to find Printcopia. Their site was beautifully designed, easy to navigate, fully functional and speedy. After placing an order for the best priced art around, my order was processed and delivered 5 days earlier than estimated. I would highly recommend Printcopia. Nice to find great businesses out there delivering a quality product and a great price."




Rating 10/10
5/5
modified review posted

"I recently ordered 4 canvases and wasn't happy with the quality of two of them. I asked if I could get them redone and they offered to print them at a different size and to retouch them for a very minimal cost, and I LOVE the new ones they sent me! I was very happy with the level of customer service provided by Kelly, and I will certainly be a returning customer!"


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Very pleased with the quality of the prints on canvas, the ease with which I was able to upload and preview each one, and the care in packaging and shipping provided. Will certainly do business with Printcopia.com again."


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"I ordered five 6" x 24" panoramic prints and they were all very high quality photos printed on Kodak film. They were exactly what I wanted and shipped with care in a tube with air cushions at both ends. This is the type of attention to detail that I like and expect to see. Thanks for that! I will certainly give them my business again."


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"The product I received from your company was absolutely terrible! Apparently your company does not have a quality control department otherwise they never would have printed the canvas print. When I called your company regarding the extremely poor quality of the product, the printing representative advised,canvas prints are not meant to be viewed up close.My print was so washed out and faded if you look at it at a distance all you would see is the frame! All the canvas prints have been colorful and life like. Look at your advertisement...do they show washed out canvas prints...No.. they are bright and colorful! Your customer service person said they would reprint the canvas at no charge if I would resend another file but I have been sick and have not had the opportunity. I was not told I could return the product for a refund."

modified review Rep reply posted Apr-15-2014

Printcopia, Printcopia.com rep has responded

“Oh no!! I am incredibly sorry to hear you were not happy with your canvas or your experience with our customer service team!

After reviewing your order I do see that the image is a bit light and this could be due to it being a overcast day. Since this is more about the lighting in the image it would not have triggered a quality check and I apologize!

While we don't offer returns there is still a way we can make sure you have a great canvas! I am going to go ahead and have the coloring boosted and do a reprint at no charge to you :)

Once the reprint is shipping you will receive a confirmation email with a cost associated but don't worry we did not charge your card again!!

I hope this helps to gain your confidence in us as a company! If you have any questions please give us a call at 1-855-803-0342 :)

Thank you,
Jeanette Johnson
Customer Love Team”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Great site for printing photos on canvas. Software was very easy to use, turnaround time was great, and the product is high quality. I was very satisfied. "


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"I am very pleased with printcopia. I ordered a canvas print and sent in a picture that was a second generation quality. When it arrived and was very pixilated, I called and they reprinted a new canvas print with the better quality picture. It was an engagement picture for my son and fiancé for a wedding shower. Everyone loved the picture so much that I will be ordering another one for the brides Mother. "


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"I purchased some canvas prints as gifts for the holidays. They were beautiful and the recipients loved them. Thank you!"


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Printcopia is a wonderful company with an excellent quality product. I ordered two canvas prints, one black and white and one color. When I received the color version the print quality looked a little red as compared to my original picture. I wrote to Printcopia and a terrific customer service team member named Kelly responded immediately to resolve the issue. Less than a week later I had a beautiful color canvas delivered. I have recommended Printcopia to all my friends and family and will definitely use their services in the future. Thank you Printcopia. Annette DeVries"


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Excellent quality and service. Plan to use Printcopia for all my canvas prints"


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Fantastic! I've placed two orders now for a total of four framed images and I've been completely satisfied with both the quality of the work and the service/delivery. I've also turned other people on to your web site and plan to keep ordering more myself."


Rating 4/10
2/5
modified review posted

"I've ordered twice from Princopia before this time and been very satisfied w/ the quality of the canvases. This time however, the artwork was blurry, my own fault- but printcopia's uploader showed that it was good quality and would look great. Maybe their online uploader could be more specific or have tools to better judge the quality and resolution of the art or photo before you place an order. Also, this order seemed to take a VERY long time to process."

modified review Rep reply posted Apr-10-2014

Printcopia, Printcopia.com rep has responded

“I was so sorry to hear your newest canvas did not arrive as you expected!!

I reviewed the order and the resolution of the image was great which makes me wonder what could have happened! I would love to look into this and see how we can get you a canvas you are proud of :)

Do you mind emailing me photos of the canvas? My email is jeanettej_clt@printcopia.com

As for the shipping, I apologize if this did not arrive as quickly as previous orders. During our times when we have a high volume of orders we may not be able to get them out as quickly but will always have them arrive by the original guarantee date!

I look forward to seeing if we can't resolve this for you!!

Thank you,
Jeanette Johnson
Customer Love Team”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Great fast efficient service. "


Rating 4/10
2/5
modified review posted

"The order was delivered in time, however, the quality of the print was not good. While the same print made in a different print shop on regular paper looked stunning, the canvas from Printcopia had the colors badly muted; white catch lights in the eyes turned grey."

modified review Rep reply posted Apr-08-2014

Printcopia, Printcopia.com rep has responded

“Oh no!! I am so sorry you were not happy with your canvas!

Printing on canvas can change the appearance of an image especially compared to photo paper. The main reason being that photo paper usually has a gloss affect and saturates the colors more. Canvas gives more of a matte finish and the saturation with the ridges looks lower.

I would love the opportunity to see if we can improve this though! Do you mind emailing me photos of the canvas along with more information? My email is jeanettej_clt@printcopia.com.

We can definitely work with you to see if we can make an improvement!

Thank you,
Jeanette Johnson
Customer Love Team
Printcopia.com”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"We have ordered a number of canvas wrapped prints from Printcopia. Their website is great and easy to use. We receive our orders in a timely manner and the results are always very good. We would recommend this site for anyone wishing to have prints made for any reason.

Thank you Printcopia!
"