LA Police Gear Reviews - lapolicegear.com Ratings at ResellerRatings

We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.


»
 

Price Check

Before you buy compare prices at other stores

Rating 7.50/10 4,278 reviews

7.50 / 100
Facebook share
LA Police Gear is a merchant member
LA Police Gear participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. This merchant is also Elite. See all 1,887 merchant members.

What is this?

All Customer Reviews (4,318)


Rating 10/105/5
modified review posted

"I ordered a collapsible baton from LA Police Gear, a button-activated, retraction-type model that is very difficult to find online, as it is sold out in almost every store that I had checked. LA Police Gear's website showed the model in stock, and the baton shipped quickly with e-mail updates for tracking, and arrived promptly. I am very satisfied with the product and the transaction, and I will definitely give LA Police Gear repeat business in the future for my personal security/tactical needs."



Rating 2/101/5
modified review posted

"When ordering boots online the webpage never indicated that they would be backordered. Was given an expected delivery date for 5 days from order date. When no shipping information was provided I went back in to see that miraculously the boots were now on backorder. When I contacted customer service I was told that they are at the mercy of the manufacturer and that the error was not their problem. When I explained that the boots were needed for upcoming training I was simply told to take my business elsewhere. Careful to all as the item you need will change to backordered even though the webpage never indicates the possible delay. If you really need the item go elsewhere! Their customer service is also horrible!"

Rating 2/101/5
modified review posted

"Order was backordered for over a month and when I finally received it the garments were not the sizes labeled and did not fit. I was only refunded the purchase price but not the shipping to/from LA. After emailing their "Customer Service" department I got a reply that this was per policy and that the merchandise was not defective. I replied saying that mislabeled items are indeed defective and I wanted to be reimbursed for the shipping or I would never do business with them again. I got a very crude reply back saying that they would refund me despite encouraging "bad behavior" like threatening to not do business with them. I was only credited the outgoing shipping costs and not the return.

If I had employees in my business who treated customers like this I would fire them. Not only will I never do business with them after this last insult, I will encourage my friends to never do business with them as well.
"

modified review reply posted Jan-24-2014
LAPoliceGear's Avatar
LAPoliceGear, LA Police Gear rep has responded

“Hello and thank you for your review and for bringing this to our attention. Someone from management will be in touch with your shortly and let me assure you that this conduct is not typical and not tolerable within our company. Thank you again.”

Rating 2/101/5
modified review posted

"This company absolutely sucks. They flat out lied to me multiple times regarding my order being in stock. Ive waited over a month and still not received my order which was supposed to be shipped immediately. When I tried to cancel my order I was refused. There are so many more quality sites to order from, I will absolutely never deal with them again. Horrible service"

modified review reply posted Jan-24-2014
LAPoliceGear's Avatar
LAPoliceGear, LA Police Gear rep has responded

“Thank you for your feedback. I am very sorry that your order was delayed for over a month. I do see that you requested to cancel your order but by the time you requested to cancel it the items had arrived in stock and had shipped out for you already. You emailed us on 1/15 to cancel your order and the order had shipped on 1/14. Again, I am very sorry for the long wait and I apologize for any inconvenience. I refunded the original order's shipping charge for you. Please let us know if you need anything else.”

Rating 10/105/5
modified review posted

"Amazing products and great service. They really went above and beyond to make sure I got the right product in a really quick manner. I can't say enough about how great the customer service is there. I am new to Law Enforcement and would recommend LA Police Gear to everyone looking for a great deal and top notch service. "

Rating 10/105/5
modified review posted

"purchased some optics on special plus free ground shipping. received order confirmation and delivery with tracking emails as expected. from order to door took 5 business days as expected. very satisfied with product and online experience. would recommend lapolicegear to anyone"

Rating 10/105/5
modified review posted

"Good price on items, fast shipping.

Unfortunately, one of my items was missing a part. I have emailed their customer service about this and they were able to ship the part out.
"

modified review reply posted Jul-09-2013
LAPoliceGear's Avatar
LAPoliceGear, LA Police Gear rep has responded

“We apologize for the issue with your order, and the delay getting back to you. We were closed for the Fourth of July holiday weekend from 7/4/13 through 7/7/13, so this is why you were not responded to immediately. If you still need any assistance, please let us know and we would be glad to help you out. Thanks!

Reply to Customer's Edit - We just put in the order to have the missing part shipped out to you. Thanks and take care.”

Rating 10/105/5
modified review posted

"First and Foremost, I LOVE this store! I LOVE the customer service that I have recieved each and everytime I ordered (which has been quite a few).
It seems as though most of these reviews on here are consisting of someone who wasn't happy with the product that was purchased. If you know what you like and what you're ordering ahead of time, then you probably wouldn't have an issue with LA Police Gear. #just sayin.
My fiance only wears 5.11 Tactical shirts/pants and won't wear ANYTHING else. If you know anything about 5.11's products, you know that you won't find their products cheap. (You definitely get what you pay for) LA Police Gear has their 5.11 stock at a rate that is below its competitors. Believe me, I did do my research before I ordered. I will NEVER order from any other company when it comes to my fiance's 5.11 needs.
"

Rating 10/105/5
modified review posted

"Excellent products at competitive pricing. Shipping is always fast. Definitely a repeat customer."

Rating 10/105/5
modified review posted

"I'm very happy with this online seller. 10/10 would buy from LA Police Gear again. "

Rating 10/105/5
modified review posted

"I am extremely satisfied with the products. I had to contact customer service and had excellent service with no issues and fast service."

Rating 10/105/5
modified review posted

"Great Website. I buy all my work related equipment from LA Police Gear. Their operator pants are a great deal. "

Rating 10/105/5
modified review posted

"Smooth transaction, quick on the shipping as well. Everything was exactly as pictured, and I was very pleased with my purchase."

Rating 10/105/5
modified review posted

"Ordered consisted of Blackhawk T.N.T. pants in Clay(2) and Navy(1). Lets get down to the facts. I didnt like them at first. REALLY LIKE THEM NOW. Pockets on legs are deceptively small. The picture showed what appeared to be an iPhone in the side pocket with an outer pocketholding a pocket knife. Larger pocket wouldn't hold my evo, and especially won't hold my note 2. Smaller pocket too small for a regular tactical knife. Other than that, these pants rock! Front pockets are Huge! Easily hold a Ruger LCP with spare mag in holster with No Imprint! Compact pistol conceal well also. Water resistance is top knotch even after heavy abuse in the field and many runs through the wash. Not a tactical pant, but the most manly, carry your whole E.D.C and the kitchen sink outdoor pants there are. I won't call them slacks, no matter what others say. "

Rating 4/102/5
modified review posted

"I am feeling ok with the purchase. I think the product is not the product i ordered and also the mailing of the product had problems. The address for the delivery was correct the first time and was never delievered. Over all I can only give this an ok review truthfully."

 

Price Check

Before you buy compare prices at other stores

wall street journal logo