We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Zappos, Newegg | browse by category » or best/worst »

RatingsRating
Full Rating Profile
    • Address: n/a
    • Contact: n/a
    • Phone: n/a
    • Customer Support: n/a
    • Business Hours: n/a
    • Fax: n/a

    Payment options

    • option not available Visa / Mastercard
    • option not available American Express
    • option not available Discover
    • option not available Money Order
    • option not available COD
    • option not available Check
    • option not available Wire Transfer

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • option not available Priority Next Day
    • option not available Standard Next Day
    • option not available International
    • option not available 2-3 Day Delivery

    Online Ordering

    • option not available Online Ordering
    • option not available Online Ordering Tracking
    • option not available Secure Order Processing
    • option not available Require User Registration
    • option not available Guaranteed Security

    Other

    • option not available International Order
    • option not available Customer Info. Confidential
    • option not available Customer Support
    • option not available RMA Required
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 4.79/10 4.79/10
    Chance of future purchase: Rating 1.35/10 1.35/10
    Shipping & packaging: Rating 0.67/10 0.67/10
    Customer service: Rating 0.77/10 0.77/10
    Return/Replacement policy: Rating 0.38/10 0.38/10

151 Customer Reviews

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Made 2 purchases over $150. They claimed the items were shipped by "air" with some dead-end tracking numbers.
Nearly 2 months later I've still not received my orders and they refuse to issue refunds!
I filed complaints on BBB website...
Instead of rating 1 star, I'd wished I could rate them negative 5!!!
I learned my lessons the hard way and will never order from them again!
"

modified review This review was modified by tony933 on July 31 2014 12:43:17 PM


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Nine weeks and counting...
My order was shipped May 21st. I could not pull it up on any package tracking systems after many attempts.

I put in a support ticket on June 25th as I heard nothing about my package. They pointed me to the Malaysian POS site, and I was able to find the package there, saying it was shipped to the US on June 14th (two weeks prior to the support ticket). Customer support said that it would arrive by July 15th.

It is now July 17th and still nothing.

I have put in another customer support ticket to see if they can tell me what is going on. It was a $120 order that I'm missing, and wondering if I flushed that money down the toilet.

I hoping for the best, but at this point expecting the worst.

...very disappointed, especially given the amount I've spent with them.
"


Rating 8/10
4/5
modified review posted

"I'm happy with HK and have over 180 orders with them, some I had to cancel because of problems at my end but one or two orders had to be amended because items went out of stock after the order had been processed and paid for...?
Overall I'm satisfied with the products they sell but I feel that the biggest problem is with the people who supply, pack or process the orders as I have had a couple of items with parts missing and or broken.
But as they say "You gets what you pay for" as per the prices and the overall quality of the items, most are around 50% of what I would pay here in Australia and the ones that are not, are easily brought up to standard or fixed.
"

modified review This review was modified by Mosycott on July 16 2014 12:04:22 AM

Rating 10/10
5/5
modified review posted

"ok guys I m not part of HK. I have made more than 20 orders in the last 14th months. some products are Junk but most of them are very good value for money (have buy 2 cars and lots of spare parts for planes). I live in europe so international warehouse can be a boring wainting (more than 1 month to be delivered). I use to buy in EU warehouse when products are available. in fact as a newcomer in RC field I m very satisfied with their stuff. and support is sometimes very good and sometimes very bad (depending on the guy that will take care of you I guess)."


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I bought a bixler which turned up incomplete, after 2 months I was told I would receive a refund to paypal, another 2 weeks has gone by and no refund.

NEVER USE THEM

WORST COMPANY I HAVE EVER DEALT WITH
"


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I wish I'd read the reviews here first but, since the item I ordered was only £20 I didn't worry too much. By the time shipping and import taxes (which also seem to apply to the shipping) were paid plus purchase of other necessaries (charger and spare battery) I have now spent about £100 for a product that doesn't work. Here's the relevant part of the transcript with customer service - decide for yourself...
[15:13:36] Jed: Thank you for patiently waiting. I already talked to my supervisor and we can do send you an email to your email address micro_aviator@yahoo.co.uk, so we can done for it. I already forwarded your RMA to our warranty department and the found out that your item is not included for the warranty. You may check it again the item and you will see the message above "These products are reduced to, or below factory cost price. All liquidation items are brand new do not include warranty". We do apologize for the inconvenience.
[15:16:32] Chris Trow: What ! - you sent me a non working item - it isnt broken - it never worked in the first place - so you have sold me something unfit for purpose - in which case I require either a replacement or a refund
[15:17:04] Chris Trow: So far this has cost me nearly £100 including shipping taxes and extras (charger etc)
[15:17:53] Jed: Please wait, let me do some for you.
[15:25:11] Jed: Thank you for patiently waiting. I talked to my supervisor and he approved my suggestion to give you a one time courtesy for you, however, the item is back order item now. We don't have an exact time when it would have a restocks for the item and the best solution for you is to refund via PayPal or via bonus points. I hope that I help you with your concern.
[15:26:10] Chris Trow: OK - a refund via paypal will work - I will require you to also refund the shipping and taxes I had to pay for this non working item
[15:27:20] Jed: Sorry Chris we can only give you the product cost
[15:28:25] Chris Trow: Not good enough - I paid nearly double the product cost in shipping and import taxes - its not a very good advert for your company if you cost me nearly £100 and the item is no good for anything
[15:28:45] Chris Trow: And, believe me, I will add reviews about this wherever I can
[15:30:04] Jed: Chris, please be advised that you first that if you will have a order overseas you will have to pay for the customs tax. All customer knows that and for the shipping fee, we can't because they already deliver your item, however, their one item have a faulty.
[15:31:39] Chris Trow: It is not my fault if you chose to ship a faulty item so there is no way I should be liable for the cost of the shipping - I am sure if this happened to you then you would require the company you ordered from to ensure you did not lose money on the transaction
[15:33:27] Jed: I know Chris, that's why I talked to them and give the best solution. But for the shipping fee and customs tax we can't.
[15:35:11] Chris Trow: I will apply for the taxes to be refunded here in the UK and I will cite HobbyKing as the reason (ie shipping goods unfit for purpose) but the shipping is definitely your problem - I am not willing to pay for you to send non working goods to me and I will take this up with local authorities to ensure I am reimbursed - unless you chose to take the easier route and refund it directly
[15:39:03] Jed: Again Chris, we're willing to refund your non working item
[15:39:03] Jed: That's it
[15:39:49] Chris Trow: OK - you do that and I'll get on with the rest - I guess you will be hearing from UK customs in due course - I will expect a refund by paypal today
[15:43:09] Jed: Thank you for patiently waiting. I already processed your refund $29.99 via PayPal and please be advised that our processing time for refund takes about 7-10 business days. If you refund still not being reflect t your account, you may contact your PayPal for further assistance.
[15:44:09] Chris Trow: Thank you - I am now going to post the transcript of this conversation to allow other potential customers to know what they may face when you send them something that does not work - thank you for your time Jed
The transcript will be sent to "micro_aviator@yahoo.co.uk".
[15:46:55] Jed: You're welcome and I'm trying to solve your problem.
The visitor has left the chat.
The chat is ended.
"

modified review This review was modified by micro_aviator on July 03 2014 12:59:41 AM

Rating 4/10
2/5
modified review posted

"Very mixed feelings here, but overall it is very unlikely I will shop with them again.

The pro's:

1) They have great prices on NIMH AAA batteries, LiPoly batteries and the hard to find LIFEpo4 batteries that are less volatile.

2) When I finally got an order placed through their less than intuitive website (I was careful to order only things in stock at their US warehouse), I received the order very quickly.

Now (drumroll...) the con's:

1) you cannot change an order after you place it.

2) if you have paid for an order and want to change it before it has shipped, you have to cancel the order completely and start a new one.

4) If you cancel an order that you have paid for, but has not shipped. THEY KEEP YOUR MONEY and give you store credit. You have to FIGHT to get your money back, often with a resolution complaint through paypal.

5) Store credits CANNOT BE USED FOR SHIPPING! You have to give them more money to get an order for the same dollar amount shipped. This is inexcusable.

6) They tell you what shipping will be up to a certain weight, but if you get items that add up to that weight, they can magically change the shipping on you! And, since you don't know this until you place your order, if you cancel the order, THEY KEEP YOUR MONEY and give you a store credit that, again, can't be used in a new order for shipping. Sigh...

What a hassle... I could go on, but you get the idea.

Conclusion: If you know exactly what you want, are OK with paying more for shipping than they say you will up front, and your order from the US warehouse, you can get some decent batteries (I have never purchased anything else) at good prices.

But... like snake handling, you need to know EXACTLY what you are doing, or they will bite you.

I cannot recommend doing business with them. Yech.
"

modified review This review was modified by outdoorben on June 30 2014 06:51:55 PM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"horrible, horrible, horrible... (that aint enuf).... but what is worse is that they have zero customer support on their website, and their own forum, (even though that is what and where they direct customers to try to work out their problems), but they have a 'self identified' senior level support agent who frequents a third party rc forum, and offering help..

why they dont advertise on their website for customers information and use on how to find this senior level rep is beyond me... but why doesnt the senior level rep frequent their own forum? why do they have to compel customers to search and 'happen across' a third party forum to get help?

and what is worst and funny at the same time, is when you go to a forum and post a comment to try to warn others, and save them grief, and punish/reduce the workload at HK, then the loyal minions come out of the wood work to defend hk...

huh???? threads/discussions are titled COMPLAINT ABOUT HK, and people post things like, I LOVE HK, and THEY HAVE NEVER LET ME DOWN, or WHAT DO YOU EXPECT, THEY ARE FROM CHINA or over SEAS, or THEY ARE CHEAP, SO YOU GET WHAT YOU PAY FOR..

totally discounting the person who posted the thread/discussion, as if they are lieing or making stuff up.... and or convoluting the discussion so other potential customers get 'tuned out' and ultimately defeating the intent of the person who bothered to post the negative comments...

bottom line is, as a comnnunity, we need to try to protect others... if others dont want protection, they dont need to read the negative, nor heed the advice... but to piss on others is inhumane and anti social.... and those folks are hypocrites....and they get their entertainment from other's mis fortune...

anyways, please stay away from HK.... you will not save that much money and when your order gets screwed up you will be sorry...
"


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"After much frustration trying to replace a component that failed after 1 MINUTE of use and getting no satisfaction from these clowns, I have decided to turn the matter over to my credit card company and let them duke it out with Hobby King. Their website is a disaster, rejecting credit cards and unable to cancel or amend orders. I am surprised they are in business. What is the best alternative to Hobby King?
Here is the transcript: Start Time: 06/20/2014 04:03:33
End Time: 06/20/2014 05:26:13
Operators: Rohel
Transcripts:
Please wait for a site operator to respond...
If you do not want to wait, please click here to leave us a message.
Operator Rohel has joined the chat.
[04:03:33] Rohel: Thank you for waiting. This is Rohel assisting you.
[04:04:27] LORENZO: I ordered these parts but both my credit cards were refused. I could try a 3rd card but I cant figure out how to.
[04:05:51] LORENZO: I left the order page and came back to it. My points are gone and I don't know how to get them back.
[04:06:36] LORENZO: hello
[04:06:45] LORENZO: are you there
[04:06:58] LORENZO: are you there?
[04:07:18] LORENZO: hello, are you there?
[04:07:20] Rohel: Yes.
[04:07:39] LORENZO: Did you see my questions?
[04:07:57] LORENZO: hello
[04:08:08] LORENZO: hello, are you there?
[04:08:22] LORENZO: hello, are you there?
[04:08:33] LORENZO: hello
[04:08:42] LORENZO: hello, are you there?
[04:08:58] LORENZO: Is anyone there?
[04:09:10] LORENZO: hello?
[04:09:41] Rohel: Thank you for bringing this matter to our attention. Right now we only accept 3-D enable credit cards. 3-D Secure technology consists of the programs Verified by Visa and MasterCard Secure Code. 3-D enable credit cards have extra level of security for Visa and MasterCard payments, which protects customers from the unauthorized use of their credit card. If it is not yet activated on your can you can contact your card provider for further assistance.
[04:10:39] LORENZO: I used one of these cards already 2 weeks ago to place and order.
[04:10:52] LORENZO: hello, are you there?
[04:11:19] Rohel: Yes I'm here
[04:11:21] LORENZO: I placed an order with the card before, now there is a problem?
[04:11:57] LORENZO: hello, are you there?
[04:12:16] Rohel: I understand you've using your cards for 2 weeks. Right now we only accept 3-D enable credit cards. 3-D Secure technology consists of the programs Verified by Visa and MasterCard Secure Code. 3-D enable credit cards have extra level of security for Visa and MasterCard payments, which protects customers from the unauthorized use of their credit card. If it is not yet activated on your can you can contact your card provider for further assistance.
[04:14:03] LORENZO: Are you kidding? You guys are full of BS! I just spent $300 on a piece of junk I can't use and you are telling me I have to go to my credit card issuer to get satisfaction from you?
[04:14:11] LORENZO: hello, are you there?
[04:14:21] LORENZO: hello, are you there?
[04:15:08] Rohel: Yes I'm here,
[04:15:25] LORENZO: If i have to contact my CC issuer it will be to issue a complaint against Hobby King
[04:15:31] LORENZO: hello, are you there?
[04:15:38] LORENZO: hello, are you there?
[04:15:56] Rohel: Yes I'm here, what makes you keep on asking if Im here
[04:16:03] Rohel: Of course I'm here.
[04:16:17] Rohel: Please maintain the proper decorum for us to continue providing assistance.
[04:17:13] LORENZO: What decorum? I'm outraged at the level of service I am receiving.
[04:17:22] Rohel: If you want to return bonus points back to your account.
[04:17:31] Rohel: We can cancel the order.
[04:18:09] LORENZO: And what do I do with my $300 paper weight?
[04:18:12] LORENZO: hello, are you there?
[04:18:21] LORENZO: hello, are you there?
[04:18:29] Rohel: Yes.
[04:18:35] Rohel: Stop doing that.
[04:18:45] Rohel: What do you mean? $300 paper weight?
[04:19:21] LORENZO: I mean the product I bought 2 weeks ago is useless for anything else.
[04:20:34] LORENZO: Did you intentionally sell me a defective product? My son bought one of these also and it also has failed.
[04:21:05] LORENZO: That's why I was ordering 2 of these units.
[04:21:24] LORENZO: Hello?
[04:21:58] Rohel: I see,
[04:22:14] LORENZO: What are you doing? Why aren't you answering me in a timely way?
[04:22:27] Rohel: Please do comply with the procedures and we will process your claim by then.
[04:22:32] Rohel: All of the warranty procedures now are being processed with the help of our new RMA procedure. Filling up an RMA form does not necessarily mean that you have to return the item back to us. It would undergo the same warranty process and if the videos or photos that you have provided was not enough to validate your concern, that will be the only time that we will instruct you to send it back to us. If you have any more doubts, please let us know as we are more than willing to answer all of your questions regarding this. Please visit our SUPPORT page http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/FAQ.asp#returns 1. Go to the “Returns & Refund” section and click on the “Warranty Support Page” link 2. Fill out the RMA form(Select Other returns). i. Select type of return. ii. Confirm if not modified and the item is under warranty period, the defect was not caused by inappropriate usage/crash iii. Choose correct SKU and exact quantity iv. Select reason of return. v. Select action requested vi. Review information and tick vii Read and follow instruction on how to upload picture /video link viii Tick "Print return label" Or; You may watch the video on how to fill up RMA form with us. Please see the link. https://www.youtube.com/watch?v=xBijUQupHoI
[04:23:16] Rohel: Please do fill the RMA so we can valid your claim and provide you proper solution as well.
[04:24:03] LORENZO: I am very disjointed in Hobby King. Both the service and product quality.
[04:24:35] LORENZO: disappointed.
[04:24:51] LORENZO: Very disappointed.
[04:25:00] Rohel: Is there any one thing we can change in our relationship to better serve your needs?
[04:25:46] LORENZO: I see you have a very low rating on this website. http://www.resellerratings.com/store/Hobby_King
[04:27:02] LORENZO: There is something you can do. send me two of these #60A-SL/7188 Turnigy Brushless ESC 60A w/ Reverse prog. (v2.2)
[04:27:11] LORENZO: That will make me whole.
[04:27:52] LORENZO: http://www.sitejabber.com/reviews/www.hobbyking.com
[04:28:24] LORENZO: I see you have a very low rating on this website as well. http://www.sitejabber.com/reviews/www.hobbyking.com
[04:28:29] Rohel: Yes we can send it to you, but you need to send us first a proof that the items are faulty. Through filling RMA form with us.
[04:28:57] Rohel: I hope you understand, there are certain conditions the needs to be met before the compensation can be given.
[04:30:47] LORENZO: Your own service rep "Tony" indicated that the problem was that part. Your request (#1237067) has been updated. To review the status of the request and add additional comments, please visit www.HobbyKing.com ________________________________________ Tony, Jun 17 00:38: Hi Loren, I would go with this one .... http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7188__Turnigy_Brushless_ESC_60A_w_Reverse_prog_v2_2_.html Just so you know it isn't a direct replacement only because you will have to solder the ends on but is definitely worth it. Thank You, Tony HobbyKing Product Specialist Thank you for choosing HobbyKing!!! Be sure to follow HobbyKing on Facebook and Twitter. https://www.facebook.com/HobbyKing http://www.twitter.com/hobbykinglive ________________________________________ LOREN, Jun 13 23:40: Hi Tony, what do you recommend? Thanks ________________________________________ Tony, Jun 13 23:34: Hi Loren, I have gone over your video and confirmed you have a bad ESC, would you like $30 Bonus Points to pick a replacement of your own or a replacement. Your replacement if you choose may come out of Hong Kong and could take a couple of weeks to get to you. I will also have to check stock on the replacements as I know they were running low and could be out of stock. Thank You, Tony HobbyKing Product Specialist Thank you for choosing HobbyKing!!! Be sure to follow HobbyKing on Facebook and Twitter. https://www.facebook.com/HobbyKing http://www.twitter.com/hobbykinglive ________________________________________ LOREN, Jun 12 06:33: I was waiting for my video to be approved before returning items. ________________________________________ Tom H Hobbyking NYC, Jun 07 03:41: Hi Loren , My name is Tom H from the NYC customer service office, I will be handling your warranty claim. The following are the steps needed to process your claim. Please fill out a RMA form. Here is video on how to fill out a RMA. https://www.youtube.com/watch?v=xBijUQupHoI. Proof of Defective A Description on how the product is faulty. B. Support information such as photos or videos that clearly demonstrate the item received is faulty. C. The support information needs to be clear and concise so our warranty team can process you claim promptly. D. Order and product numbers. Sincerely , Tom H HobbyKing NYC ________________________________________ LOREN, Jun 07 02:49: I received my trooper order # 2009360048. It ran for about 30 seconds and then started stuttering and would not go any further. https://www.youtube.com/watch?v=5Spfh3FjQAg&feature=youtu.be
[04:31:59] LORENZO: Tony said "I have gone over your video and confirmed you have a bad ESC"
[04:32:34] LORENZO: I went through all the steps and now I think there is something fishy going on.
[04:32:42] LORENZO: Hello?
[04:33:06] LORENZO: I want to be made whole.
[04:33:09] Rohel: I see that, first you did not tell that you've already filled RMA
[04:34:47] LORENZO: Rohel, I want to be made whole. I am not a shipping company. I don't want to have to be sending your defective product back.
[04:35:00] Rohel: Here are the option for the Faulty item: 1. We would like to offer you a store credit of $28.55. Store credit/bonus points can be used on your next purchase with us, 2. Or would you like us to arrange a replacement for the missing item(s) to be sent to your registered address in Hobbyking?
[04:35:11] Rohel: Sorry.
[04:35:35] Rohel: Again. 2. Or would you like us to arrange a replacement for the faulty item(s) to be sent to your registered address in Hobbyking?
[04:37:12] LORENZO: What good is that if I can't use my credit card at HK anymore? I may as well buy from your competitor and be done with it. Also, after my son's experience and my experience how do I know the 3rd one won't be faulty as well?
[04:38:46] Rohel: Yes you can use CC to us, as long as your CC has 3-D Secure technology consists of the programs Verified by Visa and MasterCard Secure Code.
[04:39:40] LORENZO: I don't have a lot of confidence in this after what Tony said "I have gone over your video and confirmed you have a bad ESC" I think HK may know there is an inherent problem but continues to sell these units.
[04:40:33] LORENZO: So now I have spent over 1/2 hour with you and we are back where we started.
[04:41:12] Rohel: Again, Based on the videos that you have provided and after checking with our product team , the PRODUCT ID: 1 * Z40003S1P-30 has been proven faulty from your order 2009360048 . We would like to work with on a couple of options for the faulty item/s: 1. We would like to offer you a store credit of $28.55. Store credit/bonus points can be used on your next purchase with us, 2. Or would you like us to arrange a replacement for the faulty item(s) to be sent to your registered address in Hobbyking? Please let us know on which option you most prefer?
[04:41:33] LORENZO: Rohel, there is something you are not understanding about customer service.
[04:42:13] LORENZO: In my business, the customer is KING. Not our company.
[04:42:31] LORENZO: We are nothing with out our customer.
[04:42:54] LORENZO: At HK, the company is king.
[04:43:04] Rohel: That's why Im asking you now which option your most prefer?
[04:43:29] LORENZO: Now I am understanding the name Hobby KING.
[04:44:28] LORENZO: I want the item(s) to be replaced by the one that was recommended by Tony
[04:45:28] Rohel: Yes, then I need you give you bonus points to purchase the item that was suggested by tony.
[04:45:55] Rohel: Please note, we cannot send you a different item for a replacement.
[04:46:28] Rohel: What we can do is, to give you #28.55. Store credit/bonus points can be used on your next purchase with us,
[04:46:54] LORENZO: I don't want a lot of problems Your bonus points won't work for me, will they? If I can't use my CC anymore why would you offer me points?
[04:48:12] LORENZO: Why can't you just ship me the Turnigy Brushless ESC 60A w/ Reverse prog. (v2.2)? It would save me a lot of trouble and help salvage what is left of HK's reputation. You have no concept of customer service.
[04:48:41] LORENZO: We are coming up on an hour.
[04:48:56] Rohel: Yes its working you may use bonus points on your next purchase with us, but for the product cost only.
[04:49:46] Rohel: Then you need to settle the amount asking for the shipping cost.
[04:50:18] LORENZO: I still have to use a CC for the shipping. your website will not allow bonus points for shipping.
[04:50:37] Rohel: Yes.
[04:50:54] LORENZO: So your offer is no good. It will not work and will only result in more frustration on my end?
[04:51:23] LORENZO: Why would you even consider adding to my frustration?
[04:52:06] Rohel: Please let me know how would you like me to proceed with this?
[04:52:11] LORENZO: Are you trained to amplify customer frustration?
[04:52:33] LORENZO: Why can't you just ship me the Turnigy Brushless ESC 60A w/ Reverse prog. (v2.2)?
[04:53:01] LORENZO: It would save me a lot of trouble
[04:53:26] LORENZO: I know you can do it.
[04:53:47] Rohel: Sorry, we cannot do that.
[04:53:56] LORENZO: why?
[04:54:38] LORENZO: You can not help me. Why are you customer service?
[04:55:55] LORENZO: I intend to tell everyone I know to avoid HK like the plague. They can expect a huge runaround.
[04:56:42] LORENZO: I am only sorry I did not read the reviews before I spent $300 with HK.
[04:57:05] LORENZO: I am extremely disappointed.
[04:57:25] LORENZO: Extremely.
[04:57:58] Rohel: I'm sorry, we cannot send you a different item for a replacement purposes.
[04:58:12] LORENZO: I have spent $300 and several hours of my time to no avail.
[04:58:14] Rohel: We give you an option to credit as bonus points but still you refuse it.
[04:58:53] LORENZO: I still have to use a CC for the shipping. your website will not allow bonus points for shipping.
[04:58:59] LORENZO: Scam
[04:59:06] Rohel: If you want I will make an arrangement now, to send you a new 1* Z40003S1P-30.
[04:59:24] LORENZO: I don't know what that is.
[05:00:51] Rohel: 1* Z40003S1P-30 / ZIPPY Flightmax 4000mAh 3S1P 30C Hardcase pack (USA Warehouse)
[05:02:18] LORENZO: I don't know what that is.
[05:02:50] LORENZO: Hello?
[05:03:17] LORENZO: Are you still there?
[05:03:46] Rohel: That was your claiming to us.
[05:03:57] Rohel: Based on the videos that you have provided and after checking with our product team , the PRODUCT ID: 1 * Z40003S1P-30 has been proven faulty from your order 2009360048 . We would like to work with on a couple of options for the faulty item/s:
[05:04:08] Rohel: 1. We would like to offer you a store credit of $28.55. Store credit/bonus points can be used on your next purchase with us, 2. Or would you like us to arrange a replacement for the faulty item(s) to be sent to your registered address in Hobbyking?
[05:04:59] LORENZO: Yes. Please send me three of them. One for me. One for my son Tristan Morse and one spare.
[05:05:59] LORENZO: I am sure to need the spare one since the 2 originals blew out after minutes of use.
[05:07:59] Rohel: but you claim 1 only, we will send you 1 only.
[05:09:23] LORENZO: You do what you think is the right thing to do.
[05:10:30] LORENZO: Hello? It has now been over an hour.
[05:10:49] LORENZO: Hello?
[05:11:03] LORENZO: Are you there Rohel?
[05:11:12] Rohel: Ok
[05:11:22] Rohel: Please wait.
[05:12:24] LORENZO: Are you there Rohel?
[05:12:36] LORENZO: Hello? It has now been over an hour.
[05:12:46] LORENZO: You do what you think is the right thing to do.
[05:13:19] LORENZO: What you and your "team" think is right.
[05:13:32] LORENZO: Are you there Rohel?
[05:13:56] LORENZO: An hour and ten minutes.
[05:14:14] LORENZO: Are you there Rohel?
[05:14:55] Rohel: Yes I'm here, I'm doing replacement for you.
[05:15:03] Rohel: Will you wait please.
[05:15:36] LORENZO: Perhaps you should just put me in the file for dissatisfied customers. That would be easier for you.
[05:16:08] LORENZO: Do what's easy. Don't do what's right.
[05:17:13] LORENZO: Why should you do the right thing? You are $300 richer and I am $300 poorer. You have made some money.
[05:17:35] LORENZO: What is the point of working to satisfy a customer?
[05:18:20] LORENZO: All they do is complain anyway. You already have the money. Just forget about it.
[05:18:37] LORENZO: Do the easy thing.
[05:19:01] Rohel: Thank you for the words. Please have this, I've made a replacement for you, for item 1 * Z40003S1P-30 / ZIPPY Flightmax 4000mAh 3S1P 30C Hardcase pack (USA Warehouse) from Replacement Order ID: 2009478126.
[05:19:22] Rohel: Please be informed, your replacement order is now in In Print Queue and will be processed for shipping shortly. You may check back within 24 to 48 hours for updates. We'll also send you a confirmation email once your order has been posted.
[05:19:32] LORENZO: Customers are difficult. I get it.
[05:21:51] Rohel: Is there anything else I may help you with?
[05:22:06] LORENZO: I'm so sorry to have troubled the people at Hobby King. I am sorry i didn't just send the money without anticipation of receiving a product that functions. I apologize.
[05:22:25] LORENZO: Please accept my humble apology.
[05:22:56] LORENZO: I am sorry I wasted 1 hour and fifteen minutes of your precious time.
[05:23:55] LORENZO: Please accept my apology.
[05:24:10] LORENZO: Please accept my humble apology.
[05:24:25] LORENZO: Please accept my humble apology.
[05:24:39] LORENZO: Please accept my apology.
[05:24:52] Rohel: My apology as well. Is there anything else?
[05:25:18] LORENZO: Thank you for accepting my apology.
[05:25:44] Rohel: Is there anything else?
[05:25:47] LORENZO: Thank you
[05:26:09] Rohel: Your welcome. Again, thank you for your continued support and understanding . Have a great day. Goodbye.
Operator Rohel has left the chat.
The chat is ended.

"

modified review This review was modified by lorenzo451 on June 19 2014 02:29:49 PM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Hobby King is awful. No answer on customer service phone ever. Order took over 2 months then arrived with no directions and a wing spar missing on bixler 2 a carbon rod. I did the instant chat got no place they said take a picture of the missing part and the box ( are you kidding ) Will never by from them again ever if you do beware and be happy if your stuff comes. I ordered it in April stated in stock then said out of stock resupply in 30 days ( not ) then parts missing arrived June 4th"


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"State alla larga da questo sito. Ho fatto un ordine un mese fa, ho pagato 24 dollari di spedizione: a un mese dall' ordine non dove sia il mio pacco, so solo che è stato spedito con le poste Malesi ma sembra che in Italia non sia mai arrivato. Ho chiesto alle poste Italiane e mi hanno detto che comunque le spedizioni che entrano in Italia con le poste Malesi non viaggiano con corriere ma come semplici raccomandate. "

modified review This review was modified by SandroOrru on May 27 2014 11:21:51 AM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"i DONT UNDERSTAND WHY I PAY FOR SOMETHING AND THREE WEEKS LATER I HAVE TO CALL HOBBY KING USA WAREHOUSE TO BE TOLD THEY DIDNT SEND AND GIVE ME SOME B.S. OR NO EXPLANATION WHY IT WASNT SENT. OR THEN THEY TELL ME THEY DIDNT RECIEVE PAYMENT AND I HAVE PROOF PAYPAL PUT THE MONEY IN THEIR ACCOUNT SAME DAY IN THE EAVNING ABOUT 7 HOURS LATER !!! HOBBY KING HAS BECOME A POORLY RUN COMPANY AND BAD CUSTOMER SERIVCE. 3RD ISSUE OUT OF THREE ORDERS , WILL START BUYING LOCALLY AND PAY THE EXTRA MONEY TO GET WHAT I PAY FOR!!! "

modified review This review was modified by idance1 on May 22 2014 11:06:00 AM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"ordered on april 25 with items showing all in stock. Two weeks after and after many contacts with this company they have not shipped anything. what drives me bonkers is that after chatting with them they clearly have no idea or they are lying about my order being put in priority for processing. Also they charged my paypal immediately. I tried today to cancel my order and their systems/servers are not working as per their customer service. I hope i learned my lesson."

modified review This review was modified by quassimmoddo on May 07 2014 08:56:15 AM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Why didnt I look here 1st?
I bought 2 batteries for my DJI Phantom but they were much too big.
So good enough (I thought) they took them back and I ordered 2 compact batteries.
I paid for them and when I looked at my order for Zippy it came up as Turnigy which would have been too big again so they changed my order again and gave me some points instead of a refund plus extra for my trouble (so far so good I thought)
Now when I came to pay again using the points I wasnt allowed to pay postage with them so was left with £14 worth of points over.
What a pain I thought so I asked for a refund to go into my PayPal account.
10 days later... you guessed it.. No refund so I contacted them again and they said ANOTHER 7 days but when I received the payment it was only $10.99 which works out at about £7 instead of £14...
WHAT A RIP OFF
"

modified review This review was modified by CapRostron on April 24 2014 11:25:31 PM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Do not use Hobby King. I have reported them to my Credit Card company for fraudulent activities.
I ordered 2 batteries on 3 April, my account was debited the same day. They said they accepted payment and the order was sent to the warehouse for dispatch.
Now on the 24th April the status is still in warehouse. Used the chat facility and they said that I needed to send a photograph of my credit card showing my name and the last 4 digits. When asked why, they did not answer.
If I cancel they said it will take 4 to 6 weeks for a refund.
In my view this is blatant fraud. Just a way for them to get 2 months (at least) of UK£ cash flow.
Suggest that other people contact their credit card company and also report this. Lets see if we can get them to stop this wrong behaviour.
"


Hobby King is not a merchant member. If you're this merchant, learn more!

Hobby King is not a merchant member
Hobby King does NOT participate at ResellerRatings to monitor feedback and resolve your issues. Are you this merchant? Learn more about the Merchant Member Program!

See all Merchant Members »