We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Zappos, Newegg | browse by category » or best/worst »

RatingsRating
Store InformationStore Info
Full Rating Profile
DealExtreme - Coupons

5,240 Customer Reviews

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"A DAY AT THE OFFICE AT DX:
nfo: Please wait for a site operator to respond.
info: You are now chatting with 'Sicily'
Sicily: Welcome to DealExtreme, nice to meet you !
Paul: hello

Paul: I have a defective led strip , I want my money back
Sicily: you rpelied us on 2014/10/13
Sicily: please wait for our reply within 3-5 working days.
Paul: no , that is what is told to me 3 times!!!!
Paul: info: Please wait for a site operator to respond. info: All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly. info: You are now chatting with 'Violet' Violet: Welcome to DealExtreme, nice to meet you ! Violet: Please hold on for a moment while I check on that for you. Paul: Hello Violet: hi Paul: Ok Violet: we will have our other ticket staff to take over your ticket,and reply you within 12 hours Violet: can you Paul: What if they don t respont? Violet: please contact us via the live chat,we will rush it for you Violet: it's 3 am here,can't reply you now Paul: Ok Violet: Thank you for your patience and precious time. Paul: I know Violet: Is there anything else I can do for you? Paul: No thans Violet: Good bye and have a great day :) Paul: No thank you
Paul: info: Please wait for a site operator to respond. You are now chatting with 'Fiona' Fiona: Welcome to DealExtreme, nice to meet you ! Paul: Hello Fiona Fiona: hi Paul: Can you help me , I want my money back and send back the items Fiona: Please hold on for a moment while I check on that for you. Paul: ok info: Your chat transcript will be sent to xxxx@hotmail.com at the end of your chat. Paul: Still there Paul: Hello? Fiona: which item did you not received Paul: Led strip is not OK, trying for months to get replacement. Want to send everything back and have the money back. Paul: See 220914: Paul: Violet: we will have our other ticket staff to take over your ticket,and reply you within 12 hours Paul: Never got any reply... :( Fiona: here is teh tarck infromation of your package Fiona: RC310262018NL:2014-08-05 18:50, The item has been delivered successfully Fiona: Delivered Fiona: RI020758877CN:2014-07-25 15:52, CAN, ??
Paul: - NL, ?? Fiona: Transit Paul: Please read the information: Paul: I did receive the items (finally), but the ledstrip is not ok.. Fiona: did you open a ticket Paul: Then I had to send pictures Paul: YES. Paul: Which i did send. Fiona: ok, then please wait our staff to reply you Paul: no i want my money back , I don't want to wait any longer, your organisation said to wait twelve hours ( 22-09-14). Paul: That is 10 days Fiona: sorry, it must be fixed on ticket Fiona: Thank you for your understanding. Paul: What does that mean fixed on ticket? Fiona: it need to solved by our ticket staff Paul: I want response today Paul: why have a customer service ? Paul: If you don't resolve the problem? Fiona: please wait our ticket staff to reply you Paul: When will they response? Fiona: after 1 week, because 10/1-10/8 is the national day of china Paul: ok, and if they don't respond on 13-10-14 I will have the money back? Fiona: you can put this on ticket
Paul: .....
Sicily: our reply time is depends on your reply tiime, our every reply is 3-5 working days after your reply
Paul: You didn't replay on any of the transcripts !
Paul: Oct 2, 2014 4:03:50 AM EST
Paul: Sep 22, 2014 3:42:23 PM EST
Sicily: sorry, i checked wrongly, i just told Aegean_liang to reply
Paul: Customer Service Response - Action Required (Ref # B6441213AC0B4EC19725729ECE73D642
Paul: Dear Customer, Sorry for any inconvenience caused. Please provide us the relevant information as below so that we solve the problem timely. 1) Please take some clear pictures of the item which can show us the sku number and barcode tagged on the received product so that we can check the products in our warehouse. 2) Please kindly highlight or advise the difference between the Item you received and the one you ordered. That will be much easy for us to understand the problem. The attachment is an example for your reference. Best regards, Aegean To reply, please visit the following link: https://cs.dx.com/Ticket/Reply/B6441213AC0B4EC19725729ECE73D642 PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL. IT IS NOT MONITORED. 8/14/2014 5:41:18 AM
Paul: I DID SEND THE PICTURES!!!!
Paul: PLEASE TAKE ACTION!
Sicily: yes, sorry, i just checked wrongly, we didnt reply you soon, i just told ticket to reply personally
Paul: I want my money back, this is not a legal way of doing bussines!
Paul: I will inform local authorities!
Paul: Send new ledstrip or give money back!
Sicily: we have too many tickets to reply, so sorry for delay in reply, but we will refund your money
Paul: Ok, when can I expect the money?
Sicily: please wait our ticket reply, tomorrow , at latest they will give you further reply.
Paul: ok, I will wait another day....
Paul: thnx.
Sicily: Thank you for your patience and precious time.
Sicily: You are welcome.:)
Paul: Have a nice day :)
"

modified review Rep reply posted Oct-20-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Sorry for keeping you waiting for reply in ticket for the defective item you received.
From the photo you sent to us we see four lights are not shinning, the long late for reply you because the staff left work, we will assign other staff to follow up your problem via the same ticket, we will reship you a new replacement or give you the money as compensation for the item.

In order to make you clearer, we sent you an email about this problem, please check and keep in touch with us, your problem will be solved as soon as we can. Thanks for your patience.

Best Regards
DX Team”


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Have been waiting over a month for a delivery. Little or no help from the company who track within China then transfer responsibility for these checks onto the customer without providing anything further in relation to carrier information. Hard to contact and advice being just wait it will turn up. Not good enough and I wont use this company ever again. Terrible service. Still waiting... Should've bought elsewhere..."

modified review Rep reply posted Oct-20-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Sorry for keeping you waiting, but please understand free shipping method takes long time for delivery to Australia.
We used the tracking number on your package and found this order is on the way, it departured from outward office of exchange since 19th Sep, it will be arrived in your country soon, and your local post office ship it to your home, please no worries.

Thanks for your patience.

Best Regards
DX Team”


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"hello my order perform for the day September 10/14 and I have not received yet .. how can you help me? "

modified review Rep reply posted Oct-20-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Sorry for keeping you waiting, please understand free shipping method takes long time for delivery.
Your order was shipped into two packages, for the first package with tracking number, we found 2014-10-06 15:31, Asendia SCL Germany, Departed transit country, you will receive it soon. As for the second package, it contains one item but its price is not admitted to be shipped with tracking number, shipping time takes 1-2 months for package without tracking number, please just wait patiently, no worries.

For more details, we sent you an email, please check there and follow it up with us, thanks.

Best Regards
DX Team”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"it is wonderfull e-commerce website. Customer-support service is very helpful. The shipping is free and it during less than one month. I'm very happy with this shop. Thank you very much DX."


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"has bean 42 days since ordered from dx and still nothing has arrived managed to live chat said there was a custom issue and that I had to get a ticket which I already had a few days before.
Then they said it takes 1 to 3 days for them to get back to me it is now day 4 and no reply they tell you to be patient but there is only so much patients a person can take when no one replies.
"

modified review Rep reply posted Oct-20-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Sincerely apologize for keeping you waiting for your order. This order was shipped into two packages, normal air mail takes long time to delivery to AUSTRALIA. In order to serve you better and give you more information about your order, we will reply you in ticket 9AB3A2A6F61F4CFDA95D4E7C5C21296A you have.

Pleae don't worry, we will give you solutions about this order, you will not lose your money and we will not let you down, thanks for your support and patience, please check more and follow up with us about this order via ticket, thanks.

Best Regards
DX Team”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Site excelente para comprar. Nunca tive problemas. Às vezes demora as compras a chegar e quando tem defeito sempre devolveram o dinheiro."


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"At first i ordered sku# 270691 item at 06/25/2014 but they send wrong item. I contacted customer services and they offered me a difficult return procedure. I didn't want mess with their hardly understood procedures and then i ordered this item again but warned them so many times before and after purchase. But this stupid DX has sent the wrong item second time. Their lack of seriousness caused me to lose $43,74. Now i want my money back but they always offered me their nonsensical procedures. Deal Extreme is a fraudulent company !"

modified review Rep reply posted Oct-20-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Sorry for the wrong item you received, as you mentioned about the return policy, it is not difficult if you check carefully, please understand we have rules to process the problem about wrong item, thanks for your cooperation with us to return the wrong item and we can ship you a new one or give you the refund, and we can compensate your shipping fee to return the wrong item back.

We found the item you receievd is the same as our site shows, we need to check and confirm with supplier to know whether the description for the item is wrong or not, then we will solve your problem via ticket, one of our staffs replied you in the second ticket, your problem will be solved completely, please kindly keep in touch with us there.

Thanks for your understanding and patience.

Best Regards
DX Team”


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"At the 6th of june I ordered a battery from DX wich had to be delivered to Holland. "It was lost in customs" they said. They really asked if I would pay 1 dollar extra to send it with track and trace.......I would expect from service point of view when an order fails that the vompany pays for those costs.An average reply takes them for about 10 days! Now at the 16th of October I still havent got my order. This is the most rediculous company i ever heard of. I really wonder if their CEO knows about their lack of service! If so he is a gold digging basterd! But the incompetence of their personel stuns me by far!"

modified review Rep reply posted Oct-16-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Sorry for keeping you waiting, the original order 140610001056211266 is lower than $15, it was shipped without tracking number, so it was lost during shipment.
You asked us to reship this order, we reshipped it with new replacement order 140918001056365254. But system cannot give you the tracking number for the new order is also lower than $15, it was shipped without tracking number. Please kindly understand shipping time takes 1-2 months for order without tracking number, please wait patiently, no worries.

Thanks for your understanding and patience.

Best Regards
DX Team”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Three years buying on DX, I can say that it is a reliable site where you encounter everything from unusual products to day-to-day gadgets.
Customer service is very helpful. Any question or issue I've had with them has been fully resolved.
They ship for free worldwide!
"


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I'm a DX customer for several years now, and although I had to wait for my orders always 5-8 weeks, I was very happy. But obviously things are changing. After waiting for about 5 months for my last order, I now give up.. I hope they'll manage somehow that I don't loose my paid money entirely, but i'm not confident. - Sorry to say so, but I can't recomment Dealextreme anymore"

modified review Rep reply posted Oct-20-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Apologize for any inconveniences.
For the unreceived order 140520001027537430, we gave you a replacement order, the order number is 140722001032859565. As you mentioned above, you still don't receive the new replacement order. We don't know why this order cannot be received for the second time, is the address on the order correct? We did ship your order.

As for your problem, we will check with post office and solve your problem, we will give you the refund after we get the reply from post office, please continue to contact our ticket service for order 140722001032859565, sorry for keeping you waiting and disappointed, but please trust us this nearly happens, we will solve your problem and do what you want us to do.

Best Regards
DX Team”


Rating 4/10
2/5
modified review posted

"Hello
Ordering from the dx.com is a completely misleading. They claim that the products can reach the destination in max 10 working days but personally I am waiting for an order more than 35 calendar days. Sending mails to them it is the same as you try to communicate with a wall. I will open a paypal dispute for sure.
"

modified review Rep reply posted Oct-16-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Please don't worry about your order, please understand that the shipping time you see from our site is for the order with tracking number, but your order is lower than $15 and it was shipped without tracking number, shipping time takes longer.

Because order without tracking number cannot be checked, normally shipping time takes 3-6 weeks, your order was shipped in the middle of September, so please just wait patiently, this order should be on the way to your country. Please be patient to wait for your order another 2-3 weeks, thanks a lot.

Best Regards
DX Team”


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Product of excellent quality and delivery performed with well packaged product. I recommend."


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"La gestiones muy buenas y problema con la tablet me lo solucionaron bien y rapido. Poe ello he vuelto a comprar en esta pagina."


Rating 4/10
2/5
modified review posted

"i bought few things from DX, i ordered minix android TV, the delivery was very fast, but I ordered it with UK plug and it arrived with Chinese one, i contacted them they said i have to buy an adapter (extra cost for me for there mistake ), i also ordered car charger which was not working. "

modified review Rep reply posted Oct-15-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Sorry for the problem, if you have some questions about item you received, please kindly contact our after-sale service, here is the link https://cs.dx.com/ticket/After, we will assign a staff to response you in ticket and keep in touch with you to solve your problem. please no worries.

Thanks for your cooperation.

Best Regards
DX Team”


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Generally reliable but this last time, their european hub did not deliver the whole shipment I ordered and are lying to me about the status, basically stealing my money."

modified review Rep reply posted Oct-20-2014

DX.com, DealExtreme - DX rep has responded

“Dear Customer,

Sorry for keeping you waiting for your order.
We used Netherland post office as normal air mail (free shipping method) to ship your order, it was shipped on 14th Sep, normally shipping time takes 3-4 weeks.

We used tracking number and found this order was received successfully, 2014-09-30 13:23, Predat la destinatar, it arrived the destination. Please check carefully or contact your local post office to know more. If you have any further problems, please contact us freely, we will help you to solve your problem.

Best Regards
DX Team”


DealExtreme - DX is a Merchant Member! Learn more

DealExtreme - DX is a merchant member
DealExtreme - DX participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. See all 1,866 merchant members.