We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Zappos, Newegg | browse by category » or best/worst »

RatingsRating
Full Rating Profile
AutoDVDGPS / QCoupons
    • Address: n/a
    • Contact: n/a
    • Phone: n/a
    • Customer Support: n/a
    • Business Hours: n/a
    • Fax: n/a

    Payment options

    • option not available Visa / Mastercard
    • option not available American Express
    • option not available Discover
    • option not available Money Order
    • option not available COD
    • option not available Check
    • option not available Wire Transfer

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • option not available Priority Next Day
    • option not available Standard Next Day
    • option not available International
    • option not available 2-3 Day Delivery

    Online Ordering

    • option not available Online Ordering
    • option not available Online Ordering Tracking
    • option not available Secure Order Processing
    • option not available Require User Registration
    • option not available Guaranteed Security

    Other

    • option not available International Order
    • option not available Customer Info. Confidential
    • option not available Customer Support
    • option not available RMA Required
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 3.75/10 3.75/10
    Chance of future purchase: 0.00/10
    Shipping & packaging: Rating 1.67/10 1.67/10
    Customer service: Rating 1.67/10 1.67/10
    Return/Replacement policy: 0.00/10

26 Customer Reviews

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I was shipped a defective unit. They wanted me to pay for shipping costs BACK to China but I ended up arguing that it wasn't fair to pay additional for something they did wrong. They offered to reimburse me for my shipping costs, upon arrival of the product.

Now they claim they don't have the product (although my tracking number says it was delivered). They won't refund my money for shipping OR for the unit. Customer service is terrible.

They will only act if you threaten to escalate the dispute through paypal. So, word of advice: DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY! THEY ARE UNETHICAL ILLEGITIMATE AND UNHELPFUL!

If you do happen to buy from them, make sure you do it through paypal and escalate the claim for refund. They get scared of being investigated because obviously they're some sort of shady company.
"

modified review This review was modified by ruthchen2012 on December 08 2014 12:16:41 PM


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Yo creo que viven de timar a la gente, no tienen nada de lo que anuncian y siempre ponen la misma excusa que tarda porque solo pides 1 unidad, menos mal que si pido un camion... Lamentable y aun no puedo hablar del servicio postventa pero creo que no sabran ni que es eso. No os dejeis engañar por sus precios no son de confianza. Para colmo parece que el sitio web dejo de funcionar."


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Simply put, AWEFUL!!! I got a radio/dvd/navi for my dodge caravan and the screen has been a problem from day one. Used to only turn on in the summer now wont work at all. Bluetooth quality is awful (echo to call recipients). A neat idea but build quality is junk for 400$. Stay away!!!"

modified review This review was modified by petemoss555 on July 02 2014 02:38:48 AM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"These guys are cowboys; avoid like the plague!! I bought a DVD/GPS unit for my Toyota RAV4. Delivery was very late (over 1 month to get to UK). Then this thing just packed up one day after less than 2 months, as I was driving along listening to a CD. Checked all the connections, took it to a car audio expert who confirmed the unit was faulty. So, I shipped it back (at great expense) to Qualir for refund or replacement. On receipt, they claimed it wasn't at all faulty, and that some parts were not received ...! I insisted on a refund as I was getting a bit suspicious of them. They proceeded to refund just over half of the initial cost of the unit, saying that it was now a second hand product! When I complained, they insisted that this was what their accountant had calculated as a reasonable refund.
"

modified review This review was modified by sumanguru73 on August 23 2013 06:29:20 PM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"QL-SPT774 for 2011 Kia Sportage Platinum. After a lot of research to make sure this thing would fit my model, purchased it and the head rest screens. It specifically said it suited all Sportage models.

It got here and looked great, and that's where the greatness ended. Went to the installers, they rang to say this thing needed a digital adapter to link the car's amplifiers. There was no adapter included, and after several mind numbingly inane emails to Qualir, turns out they don't make one.

Trying to explain to them the concept of "not fit for purpose" didn't really seem to make sense. They then tried telling me that their site noted it didn't suit my model - which was true when they sent the email, by then they'd changed it. Unfortunately for them, I'd screen captured the site before they changed it. They also suggested I return the unit without tracking and insurance - no. They also suggested I sell it second hand locally - no. At that point I gave up and bought a third party adapter. Which was cheaper than replacing every speaker in the car because their unit outputs to 4ohms and the speakers in the car are 2ohms. And cheaper than posting the thing back to them.

So then it's finally all in. So how is it? Not Good. Original car amp was excellent, this thing is tinny. The screen is too light, on its brightest setting you can't see it in anything more than indirect sunlight, or at night. It has everything, but none of the units software talks to each other, so you can set the time in multiple places, and all of the interfaces are different, only the source button takes it back to the start. Half the steering wheel buttons are inactive. Leave a DVD in the unit and it clicks its head off. Driving, the thing changes sources without being touched. Hilariously the rods for the headrests are too narrow and rattle around in the sockets. I wonder how safe they are in an accident.

Oh and within 5 minutes of hooking it up, it was asking me to install new GPS maps. And don't get me started on the GPS, hilarious.
"

modified review This review was modified by michaellarchitect on July 14 2013 05:40:52 PM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Consider this review as a warning, Do NOT buy from AutoDVDGPS.com / Qualir, shipping takes 30+ days to arrive even though they claim it should take a lot less, defective units, terrible customer support, and NO warranties are honored, you only have a 7 day window to report a defective unit under warranty, thus you WILL have to pay shipping both to and from China, to have them TRY to repair their defective unit.

Since you are already out of warranty after only 7 days, If you send the unit back to China for repairs by DHL, FedEx, etc in order to speed up the process they will make you responsible for their own taxes & import duties!

You will also find generic 5 star reviews in here about them, but the poor grammar used to write the reviews does make me think they are fake, and are actually these thieves just trying to drive up their own store rating.

Honestly, you are playing Russian Roulette with this people,
before placing an order with them, be mentally prepared to accept a high risk of loosing $500+ USD with them.

Here's their name & address:
Qualir Auto Electronics Co. LTD

13th Floor, Xinlan Building,Niulanqian,
Minzhi Rd, Longhua, Baoan,
Shenzhen. 518109 China.

"


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"This is one of the best online shops I have dealt with.
I ordered Multimedia Navigation System with 7 Inch TFT LCD Touchscreen Monitor for 2003-2007 7th Honda ACCORD.
At the same time I bought a parking radar and a backup camera.
Not only were they quick to deliver, they also had connected all the components I had ordered and checked to see if they fit together. Good for me, because I had booked the wrong type of camera.
I got suggestions on a new camera and the package was sent. 4 days later I get the package delivered to my door. (I live in Norway.)

The product was of top quality and installation was simple. The hardest job was to figure out how to disassemble the interior, the rest was plug and play.

I had a little problem with the system clock, it changed when I started the navigation program. A quick e-mail to autodvdgps.com and the problem was solved.

Autodvdgps.com have customer service that surpasses what I expected as a customer.
I can strongly recommend this online store.

Keep up the good work ....
"

modified review This review was modified by Kjetil.Setre on February 03 2013 01:40:47 AM

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"VERY POOR SERVICE! I GOT A BROKEN ITEM! NEVER AGAIN! NO REAL CUSTOMER SERVICE! ZERO HELP!"


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"First off - I am in no way affiliated with this company. I am located in North America and I purchased a unit from AutoDVDGPS for my Audi A3.

The unit took less than a week to arrive which was a pleasant surprise considering the vendor is located half way around the world. They also marked the customs/brokerage value aggressively (i.e. low) as to save on duties; I felt this was a very pleasant surprise.

The unit arrived packaged very well and exactly as described. I had a challenge with wiring in that the head unit in my car (Symphony II) is a bit rare for my model year and had an antenna connector that was not compatible with the harnesses that were shipped. The package from AutoDVDGPS comes with 3+ harness options - but mine was just an odd situation where the combination of wiring didn't work.

I contacted support and after a few days of email exchange (this sounds painful but a big reason for the delay was the time difference between North America and China) a helpful customer service person ultimately issued a refund in an amount equal to what it would cost for me to purchase an adapter from ebay (approx. $10).

All in all a positive buying experience and thanks to a strong post-sales support/commitment (which can't be said of all overseas vendors), I would definitely buy from AutoDVDGPS again.

"

modified review This review was modified by strife_wy on November 19 2012 07:40:08 AM

Rating 10/10
5/5
modified review posted

"Irecently bought a dvdgps player from Qualir & made payment on the 28/09/2012 on the 04/10/2012 i was notified by the carrier ARAMEX that my purchase was here in S Africa i was very impressed with both companies services. When i was fittng my player into my vehicle i found that the power cables were were incorrect i immediatly emailed them and within 24 hrs the Tech dept herded by Yeldan had my replacement on it way .I found there service very effcient thro, all stages of the transaction Paul Fredericks S Africe "


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"STOP!!! DO NOT BUY FROM THIS SITE. I have a radio/dvd/gps system that is only 4 months old for my 2010 Dodge Ram 1500 that has caused electrical problems in my truck. Caused all the lights to light up on the dash(I mean every light), has caused me to be unable to turn the truck off, and just recently caused the hazard lights to come on and start unlocking and locking the doors as I'm driving down the road. They have offered to repair if I want to pay shipping and customs fee back to Chine, but have said they will not give me a refund since it is past their two month window. It's ONLY 4 MONTHS old it's barely been over two months. I would not buy from them save your money and frustration dealing with them. I understand that their warranty for refund is only two months but I expect a product I paid $400 dollars for to last longer than 4 months. I have emailed them repeatedly respectfully and politely requesting a refund as I do not feel safe putting the unit back in my vehicle and they repeatedly tell me it's over 2 months old. PLEASE READ THIS REVIEW DO NOT BUY FROM THIS SITE. "


Rating 10/10
5/5
modified review posted

" Thanks to qualir. My head rest was not working. I call them and they agreed to pay me postage charge also. I send it by EMS. They send me new head rest and this one working very nice. Sissi help me a lot in this case."


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Nothing but hassle from these con people. Received defective item , told me to send it back to china from Ireland at my expense coz that's there policy.messed me around with delivery and dhl saying there receipt was illegal. Was dealing with Caroline and Clare, they don't care about helping customers.they only want you money. STAY AWAY FROM THESE PEOPLE. There product is rubbish and so is there customer service. "


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Ordered dvd player and headrest monitor for my car from AutoDVDGPS / Qualir. Their website states headrest is in stock, when I ordered the headrest monitor, they claimed that they could not longer get the headrest. After 15 days and 10 emails, they final shipped me the wrong color headrest. They call it gray, but it's beige. Sorry customer service, every one acts like they don't understand. "


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I bought my 2nd unit from Qualir since the one in my VW Jetta worked very well for years. Unfortunately the issues others experienced on these reviews popped up on the unit I purchased for my Silverado. The unit made clicking noises with CD in it, even when not playing. Sometimes wont find the TOC. The Bluetooth stopped working, then after a return for repairs on my dime (since they claimed they found nothing wrong) it went completely berzerk and started flipping through its system sources and functions uncontrollably, and eventually just locked up. I had no choice but to remove it since it would not turn off. I've pasted my rediculous email string so no one at Qualir can say i should have done different. They also seem to always point to the harness connector going bad, don't they? Even though mine was clearly a software glitch. I wanted to avoid posting this but patience is gone, they did it to themselves.
Last email reply on 5/2/2012, stunning. They have resolve, i can grant them that. To be A-holes that is! Changing my ratings to all worst. The whole "nice service" is a facade. They are communists at the end of the day and screwing you over with a smile.


Last email:
Sorry for the inconvenience that we brought to you!
I have checked the previous emails between us and found that the unit was resent to you on March 1st. And the second time you reflected the problem was on April 7th. It has been nearly month and we're not clear of the condition of the unit during that time. According to our warranty policy, even you buy a new unit, but you don't reflect the problem within 7 days after you sign the parcel, we also cannot offer compensation for the delivery charge. Hope you can understand it. Please pay to send the unit back for repair.

it's too large to fit on an email, make a Live ID.
Im again concerned why you would need a manager for what should be a normal process to deal with a defective unit. I feel that i'm uncovering a dishonest side of Qualir. Unless your next email IS the solution with tracking# of a replacement unit on the way to me, and confirmation of my compensation from previous shipment, i will ignore it and need to go viral with my documented case. I'm now feeling more comfortable to spend 3x more for a unit locally that provides proper customer service. I'm out of patience and time with Qualir now.

thank you
Ed




--------------------------------------------------------------------------------
Date: Sat, 28 Apr 2012 09:54:06 +0800
Subject: Re: 5758
From: after-sales@autodvdgps.com
To: tremendoused@hotmail.com


Hi Edward,

Appreciation for your cooperation!
Sorry that I still cannot get through to the video you sent to me, for it asked me a Windows Live ID and I don't have one. Could you please send me the video directly? My manager has asked a leave this week. Don't worry and I'll help you solve the problem. Please send me the video again and I'll give you the final solution.

Waiting for your sooner reply!

Have a great week!
Clare


On Fri, Apr 27, 2012 at 8:03 PM, EDWARD KOLTON wrote:







The video expires after 30 days. I re-attached it.

Who is your manager? I need a phone to call. I've spent plenty of my own money for a non working unit and time for 2 months since we started this. The customer service has been horrible thus far and I need a working unit to place in my vehicle immediately, as well as compensation for the previous charges. Anything less is unacceptable.

Please provide a phone contact number. i will be calling today.

Ed







EDWARD has a file to share with you on SkyDrive. To view it, click the link below.








stereo malfunction.wmv






--------------------------------------------------------------------------------
Date: Fri, 27 Apr 2012 14:40:04 +0800


Subject: Re: 5758
From: after-sales@autodvdgps.com
To: tremendoused@hotmail.com


Hello Edward,

Thanks for your inquiry!
You have sent me an video on April 10 by Skydrive, but now I cannot get through it. Can you send it to me again? Then I can regard it as a proof and apply the compensation for your delivery charge to my manager. Hope you can kindly understand it.

Waiting fro your sooner reply!

Sincerely,
Clare


On Thu, Apr 26, 2012 at 7:10 PM, Tremendoused wrote:


I'm sorry Clare, are you suggesting I pay for the Rma shipping cost, again? Qualir still press me a refund for the first rma that did not fix the problem. I'm not resending it again unless you provide me a shipping label via UPS, and refund my $120 from last shipment. I cab see qualir is more interested in saving money than customer service. This is being documented. Please advise qualir's position.



From my Android phone on T-Mobile. The first nationwide 4G network.


Tech Dept wrote:



Hello Edward,

Sorry to hear that.
In this case, please send the unit back for repair. This time, please send all the accessories back, especially the harness. Then we can check it more clearly!

Please sent the item back to us in your local post office, and declare it for $40, and please write the problem of the player on the RMA, Please ship the item to the address below,
Yu Qinglong
13th Floor, Xinlan Building,Niulanqian, Minzhi Rd, Longhua, Baoan, Shenzhen. 518109 China
Tel: 86-755-28188870
After you ship it out, please give us the tracking number, it is very important for us to pick up the package.
Please pack the parcel carefully. because this will be a long distance.if it is broken when we receive it, it will not be our fault.
the RMA is attached. please fill in the blanks, type it out and put it in the parcel. And please tell us what is in the parcel.
If you send it via courier company, such as DHL, UPS, FEDEX etc, you will be responsible for the tax.

Sincerely,
Clare




On Thu, Apr 26, 2012 at 11:02 AM, Tremendoused wrote:


I did connect it, is frozen. That's what I mean the unit died. Please help



From my Android phone on T-Mobile. The first nationwide 4G network.


Tech Dept wrote:



Hello Edward,

Thanks for your inquiry!
Have you received my email as follows:
Hi Edward,

Very sorry for the inconvenience that we brought to you.
Please connect the unit to the 12V battery alone. Connect the wires back pin ACC and B+ of the power cable of the unit to the positive hole of the 12V battery, while the wire back pin GND should be connected to the ground. If the unit can turn on, there is something wrong with the canbus harness. While the unit still perform as before, the unit itself is broken. Please try it. So I can check it for you and come up with the solution. Hope you can kindly understand it.

Thanks&Regards,
Clare




Please follow my instructions and it is easy for you to test it. Then I can check and provide a proper solution. I have to clarify that you have bought the unit for more than 60 days. According to our company's warranty policy, you can only return the unit for repair. We cannot send a new one to you. Hope you can kindly understand it.

Sincerely,
Clare


On Thu, Apr 26, 2012 at 3:50 AM, EDWARD KOLTON wrote:



Hello? Did you receive my last email? I found no issues with the connectors and the unit is now officially dead. I removed it from my vehicle since it is completely frozen in one mode and stopped functioning completely.



Why cannot I get the RMA? How can I escalate this to a manager?




Please help.

Ed







--------------------------------------------------------------------------------
Date: Tue, 10 Apr 2012 06:28:14 -0500
Subject: Re: 5758
From: tremendoused@hotmail.com
To: after-sales@autodvdgps.com



This unit worked fine for many months before it started these problems. There is no need to attach to a battery since the connector only supplies power and ground to the unit. This truck is very basic and has NO other controls the canbus connector can be used for. Its either on, or its not. The rest of the problems are within the unit itself.
The additional canbus connector was purchased when I accidentally discarded the first one to the trash.

I'm not sure after this video, why you'd think anything outside the unit is wrong, since its having major software glitch. This is a internal controller that is apparently going bad.

RMA is needed, please advise





From my Android phone on T-Mobile. The first nationwide 4G network.



Tech Dept wrote:


Hi Edward,

Thanks for your video.
I have checked your order record and found that you order another harness from us. Could you please tell me if you are using the new harness now?
The unit really worked well in our company before we resent to you. Perhaps there is something wrong the harness. Do you have two canbus boxes now? If so, please try another one to check if the unit can work well. If still not, please connect the unit to a 12V battery alone. Connect the wires back pin ACC and B+ of the power cable of the unit to the positive hole of the 12V battery, while the wire back pin GND should be connected to the ground. Here I attached a diagram for your reference. Please notice me if the unit can turn on. Also, please turn on the unit and then reset the system. And please press the touch screen around with your palm softly.

Waiting for your sooner reply!

Thanks&Regards,
Clare


On Tue, Apr 10, 2012 at 8:31 AM, EDWARD KOLTON wrote:







Hello, I've recorded a few moments of the behaviour issues. It's very random and unpredictable. I didn't have a chance to record video of the cd player making noises since the unit can no longer even start playing the cd - only shows it's loading. You can see at the end it also turns on by itself, which is a huge problem since it's behaviour is causing a drain on my car battery and I've had traouble starting the car because the stereo keeps turning on and playing music or GPS. My only choice is to unplug the power to it. The unit is corrupt and needs to be replaced. Not repaired. And I will not pay again for any shipping. I paid last time $120 to ship it back and forth without resolving the problem. What will you do to cover this cost?







EDWARD has a file to share with you on SkyDrive. To view it, click the link below.









stereo malfunction.wmv






--------------------------------------------------------------------------------
Date: Mon, 9 Apr 2012 08:54:30 +0800



Subject: Re: 5758
From: after-sales@autodvdgps.com
To: tremendoused@hotmail.com

Hi Edward,

Very very sorry to hear that.

Could you please record a video of the detailed problem? So I can check it and provide a proper solution. Appreciation for your understanding!

Have a great week!
Clare


On Sat, Apr 7, 2012 at 11:30 PM, EDWARD KOLTON wrote:



Hello Clare, I'm afraid to say this unit went absolutely crazy. When it was returned, only the bluetooth was fixed, CD player still makes ratchety noises, which come through on bluetooth call making it impossible for the person I'm talking to to hear me. =not fixed. Yesterday the unit started turning on by itself and going through all kinds of operations uncontrollably. I had no choice but to unplug the power cable to it. The unit is a complete failure! Please issue me a refund for my previous RMA, AND a new RMA to return and exchange this unit for a working one. I'm a returning customer, please help!!

thanks,
Ed







--------------------------------------------------------------------------------
From: tremendoused@hotmail.com
To: after-sales@autodvdgps.com
Subject: RE: 5758
Date: Wed, 29 Feb 2012 12:03:29 +0000





Hi Clare, the sooner you can send unit back the better. I will be moving soon and hoping i will receive the unit before i relocate. Please send it asap and advise tracking.

I appreciate your help.

Ed




--------------------------------------------------------------------------------
Date: Mon, 27 Feb 2012 09:52:49 +0800
Subject: Re: 5758
From: after-sales@autodvdgps.com
To: tremendoused@hotmail.com

Hi Edward,

Thanks for your reply!
If the unit is resent out again, I'll notice you the tracking number immediately. Please wait it patiently.

Thanks&Regards,
Clare


On Mon, Feb 27, 2012 at 9:30 AM, TremendousEd wrote:

No problem,

6701 17 Lane N.
St. Petersburg Florida, 33702
USA
Phone: 727 656 9043


T-Mobile, America's First Nationwide 4G Network
Sent by Samsung Mobile

Tech Dept wrote:

>Hi Edward,
>


> Much appreciation for your cooperation.
>Please notice me your current contact information:contact person, telephone
>number, address. Then we'll arrange to send it to you as soon as possible.
>
>Waiting for your sooner reply!
>
>Have a nice week!
>Clare
>
>On Sat, Feb 25, 2012 at 8:49 PM, EDWARD KOLTON wrote:
>
>> Transaction ID # 3V2011347N974363L
>>

>> ------------------------------


>> Date: Sat, 25 Feb 2012 09:18:50 +0800
>>
>> Subject: Re: 5758
>> From: after-sales@autodvdgps.com
>> To: tremendoused@hotmail.com
>>
>> Hi Edward,
>>
>> Much appreciation for your understanding!
>> According to our warranty policy, if the problems you mentioned don't
>> exist, you need pay to resend the unit back. The charge of delivering this
>> unit to the USA is 52.56USD. Please send it to our paypal account
>> payments@autodvdgps.com and tell me the transaction number. Then we'll
>> arrange to send it back to you as soon as possible.
>>
>> Have a great weekend!
>> Clare
>>
>> On Fri, Feb 24, 2012 at 6:58 PM, TremendousEd wrote:
>>
>> Ok, then send it back please.
>> I know the cd player was having issues finding the TOC on the disc,
>> sometimes I had to remove the cd, then reinsert for it to play. I'll be
>> very disappointed if the problem returns with the unit. If it does, I'll
>> show how it makes noises on a youtube video, which I should have done.
>> Thanks
>> Ed
>>
>> T-Mobile, America's First Nationwide 4G Network
>> Sent by Samsung Mobile
>>
>> Tech Dept wrote:
>>
>> >Hi Edward,
>> >
>> > Thanks for your inquiry!
>> >I have gone to test the unit,too. When playing the CD you put in it, the
>> >unit has no noise at all. Could you please check if there is something
>> >wrong with speakers of your car? And we have also tested a Samsung Mobile
>> >phone. which can be connected to the unit and it can work regularly. Hope
>> >you can understand it.
>> >
>> >Thanks&Regards,
>> >Clare
>> >
>> >On Fri, Feb 24, 2012 at 11:31 AM, TremendousEd > >wrote:
>> >
>> >> What about the cd player noises? And bluetooth does not work... These
>> >> features were having issues! There are definite problems with this
>> unit. I
>> >> cannot accept no problems found resend back. Please check these exact
>> >> problems and advise.
>> >>
>> >> T-Mobile, America's First Nationwide 4G Network
>> >> Sent by Samsung Mobile
>> >>
>> >> Tech Dept wrote:
>> >>
>> >> >Hi Edward,
>> >> >
>> >> > Have a good day!
>> >> >Our professional technician has check the unit you returned several
>> times
>> >> >and found all the functions can work regularly. The problems you
>> mentioned
>> >> >didn't exist at all. According to our warranty policy, you need pay to
>> >> >resend the unit back!
>> >> >
>> >> >Any more suggestions, just feel free to contact me.
>> >> >
>> >> >Thanks&Regards,
>> >> >Clare
>> >> >
>> >> >On Tue, Feb 21, 2012 at 7:59 PM, EDWARD KOLTON <
>> tremendoused@hotmail.com
>> >> >wrote:
>> >> >
>> >> >> Thank you for confirming reciept!
>> >> >>
>> >> >> thanks,
>> >> >> Ed
>> >> >>
>> >> >> ------------------------------
>> >> >> Date: Tue, 21 Feb 2012 15:44:17 +0800
>> >> >>
>> >> >> Subject: Re: 5758
>> >> >> From: after-sales@autodvdgps.com
>> >> >> To: tremendoused@hotmail.com
>> >> >>
>> >> >> Hello Edward,
>> >> >>
>> >> >> How are you!
>> >> >> Today we have gotten the parcel you sent to us. Then we'll arrange to
>> >> >> repair it as soon as possible. Any update, I'll notice you soon.
>> Please
>> >> >> wait it patiently!
>> >> >>
>> >> >> Sincerely,
>> >> >> Clare
>> >> >>
>> >> >> On Mon, Feb 20, 2012 at 9:16 AM, Tech Dept <
>> after-sales@autodvdgps.com
>> >> >wrote:
>> >> >>
>> >> >> Hello Edward,
>> >> >>
>> >> >> Thanks for your inquiry!
>> >> >> Sorry that we haven't gotten any updates about your parcel now. Don't
>> >> >> worry. Our local Post Office will contact us if your parcel arrives.
>> >> Please
>> >> >> wait it patiently. I'll notice you immediately if we receive it.
>> >> >>
>> >> >> Have a great week!
>> >> >> Clare
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >> On Mon, Feb 20, 2012 at 2:24 AM, EDWARD KOLTON <
>> >> tremendoused@hotmail.com>wrote:
>> >> >>
>> >> >> Hello, I see the unit arrived in China and attempted delivery. Have
>> you
>> >> >> received this unit?
>> >> >>
>> >> >> Attempted Delivery Abroad
>> >> >> February 17, 2012, 12:00 am
>> >> >> CHINA PEOPLES REP
>> >> >> International Parcels
>> >> >>
>> >> >> Attempted Delivery Abroad
>> >> >> February 16, 2012, 1:41 pm
>> >> >> CHINA PEOPLES REP
>> >> >> Attempted Delivery Abroad
>> >> >> February 15, 2012, 3:02 pm
>> >> >> CHINA PEOPLES REP
>> >> >> Processed Through Sort Facility
>> >> >> February 15, 2012, 9:21 am
>> >> >> CHINA PEOPLES REP
>> >> >> Processed Through Sort Facility
>> >> >> February 11, 2012, 9:42 am
>> >> >> ISC MIAMI FL (USPS)
>> >> >> Arrived at Sort Facility
>> >> >> February 11, 2012, 9:41 am
>> >> >> ISC MIAMI FL (USPS)
>> >> >> Processed at USPS Origin Sort Facility
>> >> >> February 08, 2012, 9:11 pm
>> >> >> TAMPA, FL 33605
>> >> >> Acceptance
>> >> >> February 08, 2012, 12:51 pm
>> >> >> SAINT PETERSBURG, FL 33702
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >> ------------------------------
>> >> >> Date: Tue, 7 Feb 2012 08:46:51 +0800
>> >> >>
>> >> >> Subject: Re: 5758
>> >> >> From: after-sales@autodvdgps.com
>> >> >> To: tremendoused@hotmail.com
>> >> >>
>> >> >> Hi Edward,
>> >> >>
>> >> >> Much appreciation for your understanding.
>> >> >> If the unit is sent out, please kindly notice me the tracking number,
>> >> >> which is very helpful for us to pick up the parcel.
>> >> >>
>> >> >> Thanks&Regards,
>> >> >> Clare
>> >> >>
>> >> >> On Mon, Feb 6, 2012 at 8:14 PM, EDWARD KOLTON <
>> tremendoused@hotmail.com
>> >> >wrote:
>> >> >>
>> >> >> Thank you! I'll pull the unit out and ship it this week.
>> >> >>
>> >> >> Again thank you for you assistance with this!
>> >> >> Ed
>> >> >>
>> >> >> ------------------------------
>> >> >> Date: Mon, 6 Feb 2012 15:09:45 +0800
>> >> >>
>> >> >> Subject: Re: 5758
>> >> >> From: after-sales@autodvdgps.com
>> >> >> To: tremendoused@hotmail.com
>> >> >>
>> >> >> Hi Edward,
>> >> >>
>> >> >> Sorry for the keeping you wait so long.
>> >> >> I have discussed with our technician about your issue. He told me to
>> ask
>> >> >> you to send the unit back for repair.
>> >> >>
>> >> >> Please sent the item back to us in your local post office, and
>> declare
>> >> it
>> >> >> for $40, and please write the problem of the player on the RMA,
>> Please
>> >> >> ship the item to the address below,
>> >> >> Yu Qinglong
>> >> >> 13th Floor, Xinlan Building,Niulanqian, Minzhi Rd, Longhua, Baoan,
>> >> >> Shenzhen. 518109 China
>> >> >> Tel: 86-755-28188870
>> >> >> After you ship it out, please give us the tracking number, it is very
>> >> >> important for us to pick up the package.
>> >> >> Please pack the parcel carefully. because this will be a long
>> >> distance.if
>> >> >> it is broken when we receive it, it will not be our fault.
>> >> >> the RMA is attached. please fill in the blanks, type it out and put
>> it
>> >> in
>> >> >> the parcel. And please tell us what is in the parcel.
>> >> >> If you send it via courier company, such as DHL, UPS, FEDEX etc, you
>> >> will
>> >> >> be responsible for the tax.
>> >> >>
>> >> >> Any more suggestions, just feel free to contact me.
>> >> >>
>> >> >> Sincerely,
>> >> >> Clare
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >> On Sat, Feb 4, 2012 at 9:55 AM, Tech Dept <
>> after-sales@autodvdgps.com
>> >> >wrote:
>> >> >>
>> >> >> Hi Edward,
>> >> >>
>> >> >> Sorry for the inconvenience that we brought to you.
>> >> >> I have forwarded your problems to our technician. If he cannot
>> provide
>> >> >> proper solution to you, I'll arrange you to return the unit back for
>> >> >> repair. Please wait my reply patiently. Any update, I'll notice you
>> >> soon.
>> >> >>
>> >> >> Sincerely,
>> >> >> Clare
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >> On Sat, Feb 4, 2012 at 9:10 AM, EDWARD KOLTON <
>> tremendoused@hotmail.com
>> >> >wrote:
>> >> >>
>> >> >> 1. I've played many different CD's in it, they play still but the
>> >> >> noise is becoming louder and now it sometimes will not find the CD,
>> and
>> >> I
>> >> >> need to eject and re-insert the cd to make it find again. I think the
>> >> >> mechanicals inside have become loose.
>> >> >>
>> >> >> 2. I have 2 of these same units from Qualir. One in the Volkswagen
>> and
>> >> >> another in my Chevrolet truck. The Chevrolet version is the one with
>> all
>> >> >> the problems. The volkswagen unit still communicates with my Samsung
>> >> Galaxy
>> >> >> S 4G phone no problem. I think this unit has a mechanical issues,
>> maybe
>> >> >> some loose hardware inside the unit that caused a short or something.
>> >> >>
>> >> >> I'm very technically savvy (IT technician). This apprears to be a
>> unit
>> >> >> that will need to be opened and have parts replaced, or scrapped.
>> >> >>
>> >> >> Please advise what we can do to RMA this unit.
>> >> >>
>> >> >> Thank you!
>> >> >> Ed Kolton
>> >> >>
>> >> >> ------------------------------
>> >> >> Date: Sat, 4 Feb 2012 08:50:08 +0800
>> >> >> Subject: Re: 5758
>> >> >> From: after-sales@autodvdgps.com
>> >> >> To: tremendoused@hotmail.com
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >> Hi Edward,
>> >> >>
>> >> >> Thanks for your prompt feedback.
>> >> >> 1.Please try some other CD or DVD to check if it can work regularly.
>> >> >> 2.Could you please tell me the brand of your mobile phone? Not all
>> the
>> >> >> mobile phones are compatible with the unit you bought. Please try
>> some
>> >> >> other ones, like Nokia. Can the Bluetooth device of the other unit
>> work
>> >> >> well with the same mobile phone? Please kindly tell me the other item
>> >> you
>> >> >> bought.
>> >> >>
>> >> >> Any problems, just feel free to contact me.
>> >> >>
>> >> >> Sincerely,
>> >> >> Clare
>> >> >>
>> >> >> On Fri, Feb 3, 2012 at 6:20 PM, Quair AutoDVDGPS.com- <
>> >> >> service@autodvdgps.com> wrote:
>> >> >>
>> >> >> From: Edward Kolton
>> >> >> Email:(tremendoused@hotmail.com)
>> >> >> Hello, I have 2 issues with my unit. The CD/DVD player is making bad
>> >> >> noises, sometimes wont read the CD i have in there. Also, the
>> Bluetooth
>> >> >> stopped working. My mobile phone does not find it anymore. Side note
>> - I
>> >> >> have 2 of these DVD/GPS radio units and the other one in my other car
>> >> works
>> >> >> fine. Can I get an exchange unit?


"

modified review This review was modified by T-Ed on May 02 2012 04:51:09 AM

AutoDVDGPS / Qualir.com is not a merchant member. If you're this merchant, learn more!

AutoDVDGPS / Qualir.com is not a merchant member
AutoDVDGPS / Qualir.com does NOT participate at ResellerRatings to monitor feedback and resolve your issues. Are you this merchant? Learn more about the Merchant Member Program!

See all Merchant Members »