We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Zappos, Newegg | browse by category » or best/worst »

RatingsRating
Store InformationStore Info
Full Rating Profile
  • Hundreds of thousands of Shoppers visit ResellerRatings every month to check out real reviews of shopping experiences before they buy!

    • Address: n/a
    • Contact: n/a
    • Phone: n/a
    • Customer Support: n/a
    • Business Hours: n/a
    • Fax: n/a

    Payment options

    • option not available Visa / Mastercard
    • option not available American Express
    • option not available Discover
    • option not available Money Order
    • option not available COD
    • option not available Check
    • option not available Wire Transfer

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • option not available Priority Next Day
    • option not available Standard Next Day
    • option not available International
    • option not available 2-3 Day Delivery

    Online Ordering

    • option not available Online Ordering
    • option not available Online Ordering Tracking
    • option not available Secure Order Processing
    • option not available Require User Registration
    • option not available Guaranteed Security

    Other

    • option not available International Order
    • option not available Customer Info. Confidential
    • option not available Customer Support
    • option not available RMA Required
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 3.75/10 3.75/10
    Chance of future purchase: Rating 2.50/10 2.50/10
    Shipping & packaging: Rating 3.75/10 3.75/10
    Customer service: Rating 1.67/10 1.67/10
    Return/Replacement policy: Rating 3.33/10 3.33/10

19 Customer Reviews

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Buyer beware, customer service has been absolutely horrible to deal with. I bought two different receivers (Rockville RPA6000 and Technical Pro RX504) both listed as new, both were defective. Both were returned to Audiosavings for a credit card refund. I was told my refund was complete and given an authorization number. Now Audiosavings cannot locate the returned power cord and they will not refund my purchase. I’ve been told, they are still trying to locate the returned power cord. After many phone calls and emails (emails to customer service were never responded to) I still have not been refunded. Absolutely ridiculous that the returned power cord which they lost is holding up my refund. What an absolute joke. It has been over two months and still no refund. I would very strongly advise that you buy from a reputable company, NOT Audiosavings."


Rating 10/10
5/5
modified review posted

"This company is A+
They are not sitting around waiting for your phone calls, they deal with hundreds of customers a day, give them a break.
They offer the best price you can get or will match it, and if you think shipping doesn't make mistakes, think again. (IT HAPPENS, GET OVER IT). If you think there rough! try US customs, they ripe open the box throw out the packing then toss it back in the box to be shipped out of country (NICE)
I have dealt with them about 12 times and have spent thousands of dollars with them and have saved 35% or more and yes I had a Peavey DOA amp shipped to me, box was never opened so it was the factory screw up. Now they open every box and make sure it is working at no extra charge. Other companies would tell you to contact the factory (Good luck on that one).
Have a little more patience when you call them it will make for a nicer day and remember how you treat them is how they will treat you. You are not dealing with the owner but a person who has limits at what he can do for you.
I live in Belize and have not been asked to say this but dealing over the internet has showed me there are allot of dicks out there but just as many nice people to deal with. Audio savings is one of them.
"


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Purchased an item from audiosavings via ebay.

item was clearly listed as NEW. was an "open box sale", but it was stated that this was only because the cardboard box had a few scratches on it. the item was assured to be in NEW condition.

as soon as it arrived (with a hidden deliver fee) i opened it, saw the box was worn, scratched. inside, i saw the device and everything inside had obviously been opened, taken out, used, abused...

in fact, the device showed signs, had scratches and marks to appear that it has been taken apart and put back together.

the item does not even work. at all. no power light. it just makes crackling noises and messed up the rest of my equipment when i plugged it in!

worst is, after the hidden delivery fee, this broken item cost more than a brand new, off the shelf, sealed box exact same item off the shelf....

i recommend no one do business with audio savings inc. these guys belong in jail.
"


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I purchased a pair of Rockville ASM5's around Xmas. EXCELLENT little speaker. Liked it so much I bought two more pair. A few weeks ago a friend walked up to the speaker to change the volume and a static charge KILLED the right channel speaker. Light still comes on the right speaker, left speaker works just fine. The next day I connected the other pair and guess what - static killed the right speaker AGAIN. The speakers that blew came in the same Rockville branded box. I haven't had any kind of trouble with the first set . . . kind of coincidental that the two that died came from the same run of speakers don't you think?

I've tried to get ahold of the dealer - AudioSavings - and haven't heard a word. I don't even want warranty work done (I live in Canada), just instructions on how to change the fuse.

SO . . . I will NEVER buy or recommend any Rockville products OR anything from AudioSavings. I discovered that not getting a response from AudioSavings is pretty much par for the course. You'd think that in this day and age of instant information people in business would care a little bit more about their conduct - especially in this new on-line world we live in.

:(

Oh ya - THERE IS NO WARRANTY COVERAGE IN CANADA. Buyer beware - read ALL the fine print.

Too bad - couldn't give them a -10


UPDATE 5JUNE2014

Gee - go figure. I did receive a reply from someone at Rockville - a contract worker, not a customer service rep - as they ignored my post(s).
- They will replace the speakers (actually have a warranty in Canada - at least in my case as I've used the power of the internet to have them contact me.) if I send them back for replacement.
- As I had told them it isn't cost effective for me to send the units back and they still gave me an RMA with a ten day expiry.
- All I need is a schematic or even a picture of the board with the fuse visible and I can change the fuse (if that's the problem) myself as I do know how to solder.
- NO REPLY BACK when I explained AGAIN that sending the units back wasn't going to happen. Obviously they think that they have solved the problem by contacting me.

NOT.

I'm out almost $300 CDN and one way or another I WILL get satisfaction.
BTW - I've never seen a rating of less than 1 before but AudioSavings does.
"


Rating 2/10
1/5
modified review posted

"They took 6 weeks to investigate lost delivery - did not respond to 3 email requests for stautus update. Customer service promised call backs on two separate occasions and then did not respond. Customer Service would provide their name for follow up, but when I called back to talk to that person, somehow they were always busy and we had to go through the whole issue again. When I finally voiced my displeasure with their lack of service and poor response time they immediately (within 15 minutes) sent email that the claim for lost delivery was denied - AND then sent email asking WHY I would give them negative feedback!"

+ Read user comments

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"First, I ordered a Rockford Fosgate T1D412 subwoffer and enclosure that was "built just for the sub" via a call to audiosavings sales support. (I'd provide a link to the listing, but it seems to have been removed from their website...) I was told that i'd be able to split the payment on two different cards; I gave the represenative the first card number and it billed the entire amount to that card. With that being said, the experience goes in a downward spiral from here. I recieve the sub and box, to my relief everything is undamaged. After unpackaging everything, setting up the wiring, etc. I'm ready to put the sub in the box. I do so and the cutout for the sub is probably 1/2 inch or more too small for it to fit. I proceed to call audiosavings sales support and explain the situation to their rep. He then asks me for a picture to prove that this is true. I sent him the picture and call back, the same rep answers. He tells me that he has to ask a manager to send me a new box..... Really? Seeing as i work in a call center I said okay and tried to remain patient with the situation. I sent the picture (Tue, Oct 22, 2013, 11:37am), called back several mins after (Reached the same rep, so they couldn't have been too busy) and he told me then that he had to consult with his manager. I did not recieve a response from this rep until (Wed, Oct 23, 2013, 8:50am) all that this email said was "Thanks Kevin, ive contacted my manger and will get back with you ASAP." (Exact message, i did not modify any text). Finally, on (Thurs, Oct 24, 2013, 4:01pm) the same rep responds with "I will set you up with a return, and give you a refund on that item." (Again, that is the exact message he sent). Long story short I resolved the issue with the the encolsure on my own. I had to sand around the cutout for about 45mins until the sub fit into it. Audiosavings.com has demonstrated more than a few good reasons as to why i'll never recommend anyone purchase items from them. I know it doesn't matter much to them but at least a review will make me feel as though somebody from audiosavings has listened and might actually give two preverbial shits about horrible customer service.
"

+ Read user comments

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Let's start at the beginning...

Wednesday, Oct. 2nd

12:35pm
I hit their site knowing what I wanted and that I had to beat the 1pm deadline so it would be shipped that day and I'd have it Thursday since I live in NY. This was important because I was leaving Thursday evening at 7pm for 4 days. After finding everything I wanted, I filled out the personal information and took the option of paying via Paypal. After 4 different attempts at re-placing the order, it failed each time to take me to Paypal and showed the final order cost as "TBD" no matter what I did.

1:03pm
I called the company and after waiting a while got someone on the phone. I explained the above (needed the order out TODAY) and the issue I had been having. He assured me he could run it back to the warehouse and get it out on time. I went over everything on the screen with him and, he sent me a Paypal invoice which I paid within 2 minutes. I felt relieved this was done.

5:15pm
Got a call from someone female at Audio Savings saying there was a problem... whoever took my order forgot to charge me sales tax (I am in NY) and that the order never went out due to their screwup. Wonderful!! I explained my predicament to the woman about not being home for 4 days and that I didn't want the product sitting on my front stoop that entire time. I then explained to her I'd arrange to have a friend come to my house and pick it up on Friday. I gave her my credit card info to bill me for the tax I wasn't charged.

5:30pm
I called my installer who lives over a half an hour away from me and arranged to leave the keys to my vehicle asking him to please pick up the packages so they didn't sit outside. He would then proceed to remove the old and install the new equipment in my car.

Friday, Oct. 3rd

9:15am
My installer drove to my house, pulled out the old equipment from my truck and would return later to install everything.

3:15pm
My installer called me to inform me that FedX had been to my house but... they left a note that a signature was required to receive the package!!! Now, when I told the girl at 5:15pm two days before that I was concerned about the package sitting out front, why in the hell did she not inform me it would be coming signature required????

4:00pm
Furious (putting it mildly) with my work truck that I needed Monday morning ripped apart, I drove back down from New Jersey to pick up the package from FedX so it could be installed and I could actually work Monday morning. I then proceeded to drop the box at my house and drive back to NJ to rejoin my wife at the hospital.

Saturday, Oct. 4th

8:00am
The installer showed up at my house and... my phone rang at 8:02am. It was my installer informing me that they DID NOT include the mounting kit I CLEARLY included in my original order with the guy on the phone. Now I know why when the girl called back she said, "The good news is your order total is lower than you were quoted, the bad news is you weren't charged tax."

Let's do some math now... I saved $39 ordering from them vs. my normal channel. It cost me $40 in gas to drive back from NJ to pick up stereo at Fedx and had to pay my installer $75 for coming out to my house even though he could not install the stereo.

$39 - ($40 + $75) leaves me in the hole for $76 not even considering the 5hrs I spent driving back and forth from NJ.

I am absolutely horrified at this entire ordeal! My original plan was to order from Sonix Electronix as I've done before but they were cheaper and closer.

I wrote them this email three nights ago and have yet to get a response from them. As far as I am concerned these people are clowns.
"

+ Read user comments

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I bought four car monitors fromt Audiosavings. Two were defective. When I emailed them about it they propmtly gave me an RMA# and how to send the product back for exchange. This was completed and they stated they would send me replacement but they didnt have it in stock and it would come from the factory. They would send me tracking. I waited and emailed back they did not repspond I emailed again and no reponce. I did an ebay dispute asking for my money back. It was outside the 45 day window so ebay basically just sent them an email. They stated would give me a full refund. I awaited for the refund and the deadline passed. There has been no refund they have the broken screen and my money. This is my customer experience with AudioSavings."

+ Read user comments

Zylcho's Avatar
Planet Earth
Rating 2/10
1/5
modified review posted
ResellerRatings.com TOP REVIEWER!

"8/21 ordered a Peavey IPR2 7500 and a pair of Peavey SP118BX subs. The one sub came damaged with one of the rubber feet crushed into the case. After doing a wiring upgrade the Peavey amp was no where near the 1280 a channel it was rated for. I did call the day they were delivered and actually spoke with someone who told me to email pictures of the damage, which I instantly did. It has been 6 working days since I received the items and after calling 4 times and 3 emails I still get no response. Peavey support told me that there is a problem as well, but didn't want to accept a return for an authorized distributor. They did provide me with an alternate email to try and get this problem resolved. At this point I am so disgusted that I filed a claim with Fedex for the speaker damage and just want to return the amp for a refund. I have dealt with these guys in the past and they have stood behind their products. I guess these big ticket items are an exclusion. Yes they were the cheapest on the net, but what are the odds you will have a problem free transaction?"

+ Read user comments

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I started ordering a new Alesis dm10x drumkit on March 25th. Then I was told they would be closed 2 days for Easter and closed for Passover. THEN I was told no shipping for a few days because of a warehouse relocation...they conveniently shipped it on April 11th after accepting payment on April 4th!!! THEN, when it arrived on April 16th, it was just the drum module..NO DRUMS! AND THE MODULE WAS REFURBISHED NOT NEW!!! This was the response I got on April 17th...
"We apologize for the inconvenience this issue has caused. It looks like we received a module only from Alesis that pertains to a warranty exchange for a customer that is actually expecting it and it was added to inventory as a complete item. This data entry error created a new listing which is the one that you purchased. We spoke with Alesis and unfortunately they do not have the item available anymore as it was a close out. We will schedule fed ex to pick up this item within the next 24-48 hours under call tag # 997029450325515. Please let us know once Fed EX picks up this item and we will process your FULL refund immediately."
Guess what... THEY CANCELLED THE CALL TAG! I had to call Fed Ex and get a new one. Nobody EVER called me about my order. I called NUMEROUS times and most of the time noone ever picks up. You stay on hold til the phone goes dead on their end. THIS IS THE WORST COMPANY I'VE EVER DEALT WITH. P.S., I got an email today that says my refund has been processed. April 25th.

So timeline is as follows. order Mar. 25, Re-order Mar. 27(Paypal), Payment accepted April 4, Marked as shipped April 11, ACTUALLY SHIPPED April 12, Arrived April 16, apology by them with call tag April 17, Call tag cancelled by them April 18, I issue call tag April 22, they recieve box on April 24. Refund processed on April 25. They advertise same day or next day shipping... just follow the time line folks!!! March 25th order and an April 25th refund. They wasted my time for a WHOLE MONTH selling me a refurbished kit they never even had. Horrible customer service center. Thank the BBB for fast refunds. I never recieved the drumset, I have to order another kit from somewhere else...YOU HAVE BEEN WARNED!

OH, and I bet the guy waiting on this equipment "warranty exchange" is pretty pissed also... He waited ATLEAST a month to get it back... sad.
"

+ Read user comments

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"HORRIBLE place to buy from.... no customer service whatsover. you cannot reach anybody on the phone or through live chat. takes 2 weeks to ship when they say 1-2 days. bullshit. do not reccomend this company"

+ Read user comments

No Avatar
indiana
Rating 2/10
1/5
modified review posted

"i placed my order on Thursday the 28th{3-28-2013} and they STILL have not shipped it out as of today Wednesday the 10th[4-10-2013}. everytime i call them,they say it will be shipped within 24hrs! and this is comeing from the manager! they did take my money out of my account within 12 mins though!!! very upset and i don't think they should even be able to be rated! i rate them with a BIG -5 customer service is no good and i have been on hold for a total of almost 4hrs out of 3 days!"

+ Read user comments

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"DO NOT BUY FROM THESE GUYS, BEWARE! I placed an order through amazon and audiosavings was the the seller. The item should have been to me already and I started to wonder what was gonig on. I contacted Amazon and they contacted audiosavings who did not even send the item on the date when it should have already been to me. Luckily Amazon has protection against clowns likes this and they were able to refund me my money and cancel the order. DO YOURSELF A FAVOR AND PAY A COUPLE MORE BUCKS AND BUY FROM A REPUTABLE DEALER AND NOT THESE GOOFBALLS! I WOULDN'T RECOMMEND THEM TO ANYONE!"

+ Read user comments

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"I was asked last minute to do audio for a wedding on the 4th of July, 2012. So that day, 12 days prior to the event, I immediately ordered a set of self-powered PA speakers and was attracted by AudioSavings' 'Same-Day shipping'. I received an order confirmation right away; however, I didn't get a shipping notice until 6 days later, at which time FedEx advised it would not deliver the package until the 5th; 13 days later. I called AudioSavings cust service and I was absolutely assured it would be there on the 3rd; however calling FedEx on the 3rd I was advised directly from FedEx that it wouldn't arrive until the 5th. I had to call FedEx and refuse the package in transit, and have Visa fraud dept reverse the charge, and pay through the nose from a local rental.
Advised to steer clear of this company.
"

+ Read user comments

Rating 2/10
1/5
modified review posted

"Got screwed by these guys. They have very misleading advertising on some of their products. They described their Cadence CST1 tweeters as being of high quality and great volume. Not the case, probably the worst tweeters I've ever come across. Seller did not want to issue a refund. They were also very rude when I communicated with them. They clearly do not value their customers.

Thanks for wasting my time and stealing my money. I see that they also have 9 BBB claims against them. DO NOT BUY!
"

+ Read user comments
modified review Rep reply posted May-18-2012

audiosavings, AudioSavings rep has responded

“Please contact us! satisfaction 100%

we can either refund you or exchange this items for something better.”


AudioSavings is a Merchant Member! Learn more

AudioSavings is a merchant member
AudioSavings participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. See all 1,861 merchant members.