We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Newegg | browse by category or see best/worst

Stores > Art.com
  • Art.com Art.com Elite Status

    Hundreds of thousands of Shoppers visit ResellerRatings every month to check out real reviews of shopping experiences before they buy!

    • ADDRESS
      94608
    •  
    • BUSINESS HOURS
      Monday-Saturday 9am-10pm (EST)
      GENERAL PHONE
      919 831 0015
      FAX
      n/a
    • SUPPORT EMAIL
      support@art.com
      SUPPORT PHONE
      800-952-5592

    Payment options

    • checkmark icon Visa / Mastercard
    • checkmark icon American Express
    • checkmark icon Discover
    • checkmark icon Money Order
    • option not available COD
    • checkmark icon Check
    • option not available Wire Transfer
    • option not available Apple Pay
    • option not available PayPal

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • option not available FedEx Ground
    • option not available FedEx Express
    • checkmark icon Priority Next Day
    • option not available Standard Next Day
    • checkmark icon International
    • checkmark icon 2-3 Day Delivery
    • option not available Digital Delivery
    • option not available Amazon Prime

    Online Ordering

    • checkmark icon Online Ordering
    • checkmark icon Online Ordering Tracking
    • checkmark icon Secure Order Processing
    • option not available Require User Registration
    • checkmark icon Guaranteed Security

    Other

    • checkmark icon International Order
    • checkmark icon Customer Info. Confidential
    • checkmark icon Customer Support
    • option not available RMA Required
    • checkmark icon Review Guard
    • checkmark icon Notified of Public Replies
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 7.36/10 7.36/10
    Chance of future purchase: Rating 7.60/10 7.60/10
    Shipping & packaging: Rating 8.20/10 8.20/10
    Customer service: Rating 7.78/10 7.78/10
    Return/Replacement policy: Rating 7.71/10 7.71/10
Voice your opinion! Review Art.com by clicking a star below.
No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-24

Love Art.com!

"I have always been very happy with my Art.com purchases!"

Rep reply posted May-25-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your kind feedback. It's a pleasure to make our Customers happy. We truly appreciate your business. ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-24

Very Satisfied

"I love the prints on wood because it saves on the cost of framing. "

Rep reply posted May-25-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I am glad that you love the prints on wood as they are cost effective.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-24

Great experience with my purchase.

"Great selection, packaging, on-time, and the pictures and frame look great!"

Rep reply posted May-24-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your feedback. I am glad that you are pleased with our selection, packaging, products, frame and on time delivery.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-24

Exactly

"I am a returning customer and as in the past, the product was exactly what I ordered. Thank you"

Rep reply posted May-24-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your feedback. I am glad that your order arrived exactly as described online as expected.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-24

Great value!

"Photographs, even very large ones, were reproduced beautifully, the framing and matt work was excellent, and they all came within a week of being ordered. My office looks terrific! "

Rep reply posted May-24-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I am happy to hear that you are pleased with the Artwork and framing quality and I am glad that your order arrived quickly. Thank you for being a valuable customer for us. ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-23

Love the options!

"Artists, framing, shipping - Art.com offers the best!"

Rep reply posted May-24-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your feedback. I am happy to learn that you had such a good experience shopping with us. ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-23

Great

"I received it on time and the product had excellent quality "

Rep reply posted May-24-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I am glad that you received your order on time and the product had excellent quality. ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-23

Nice

"The pictures I ordered were received in a timely manner and arrived in great condition! You have a great selection of art! I intend to order more in the future!
"

Rep reply posted May-23-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“ Thank you for your review. I am happy to hear that your purchase arrived on time and in perfect condition. Thank you again for keeping Art.com with your future shopping plans! ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-23

Beautiful art and prompt delivery

"The art was exactly what I wanted. It came quickly and was framed beautifully. "

Rep reply posted May-23-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I am glad that your order arrived quickly and that you are delighted with the framing.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-23

Love them!

"Beautiful artwork. Packaged very well and quick delivery."

Rep reply posted May-23-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your feedback. I am glad that you are pleased with the Artwork quality, secured packaging and quick delivery.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-23

Great experience

"I had a great experience and received my merchandise quickly and well protected for shipping. "

Rep reply posted May-23-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I am glad that you are pleased with your recent purchase experience from us.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-22

Picture perfect.

"The picture was a gift and I loved it! "

Rep reply posted May-23-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review . I am glad that the picture was a gift and you loved it.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 4/10
2/5
2017-05-22

Disappointed purchase

"The print itself is fine but the quality of the frame and glass is not worth the money paid. Not happy with this purchase."

Rep reply posted May-23-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I’m sorry to hear that you are not satisfied with the quality of the frame and glass of the item you have purchased. I will be reaching out to you shortly by email to provide further assistance and information. Thank you again for your review.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 4/10
2/5
2017-05-22

Return policy

"I was very disappointed that in order to return the oversized framed print that I purchased, I had to load it into my car and take it to a shipping service ($$$) because Art.com does not yet have a 'pick up at the door return policy' in place. I am a loyal Wayfair customer and am accustomed to their excellent customer service and return policies. I thought I would give you guys a try for this particular purchase, but, unfortunately, it was a negative experience. "

Rep reply posted May-22-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I'm sorry to hear that are disappointed due to the hassle you have experienced in returning your order. I will review your order and be in touch with you shortly by email to provide further assistance and information. Thank you again for your review.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-05-21

Great Return & Refund

"That picture & frame didn't end up going well where I got it for,
but you were so great about getting it here fast & taking it back & refunding fast. I'll definitely buy from you again.
"

Rep reply posted May-22-2017

A rep from Art.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your feedback. I am happy to hear that you are pleased with our return procedure since the issue with your order was resolved as we have refunded your order quickly. Thank you again for keeping Art.com with your future shopping plans!”


Learn about Our Reviews

Share Art.com's store rating

Art.com is a Merchant Member! Learn more

Art.com is a merchant member
Art.com participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. This merchant is also Elite. See all 3,404 merchant members.