We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Newegg | browse by category or see best/worst

Stores > AllPosters.com
  • AllPosters.com AllPosters.com Elite Status

    Hundreds of thousands of Shoppers visit ResellerRatings every month to check out real reviews of shopping experiences before they buy!

    • ADDRESS
      n/a
    •  
    • BUSINESS HOURS
      n/a
      GENERAL PHONE
      n/a
      FAX
      n/a
    • SUPPORT EMAIL
      n/a
      SUPPORT PHONE
      n/a

    Payment options

    • option not available Visa / Mastercard
    • option not available American Express
    • option not available Discover
    • option not available Money Order
    • option not available COD
    • option not available Check
    • option not available Wire Transfer
    • option not available Apple Pay
    • option not available PayPal

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • option not available FedEx Ground
    • option not available FedEx Express
    • option not available Priority Next Day
    • option not available Standard Next Day
    • option not available International
    • option not available 2-3 Day Delivery
    • option not available Digital Delivery
    • option not available Amazon Prime

    Online Ordering

    • option not available Online Ordering
    • option not available Online Ordering Tracking
    • option not available Secure Order Processing
    • option not available Require User Registration
    • option not available Guaranteed Security

    Other

    • option not available International Order
    • option not available Customer Info. Confidential
    • option not available Customer Support
    • option not available RMA Required
    • checkmark icon Review Guard
    • checkmark icon Notified of Public Replies
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 8.80/10 8.80/10
    Chance of future purchase: Rating 7.23/10 7.23/10
    Shipping & packaging: Rating 8.06/10 8.06/10
    Customer service: Rating 7.50/10 7.50/10
    Return/Replacement policy: Rating 8.93/10 8.93/10
Voice your opinion! Review AllPosters.com by clicking a star below.
No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-24

Poster

"Poster arrived timely and in perfect condition."

Rep reply posted Apr-25-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded


Thank you for your review. I am happy to hear that your purchase was delivered quickly and well packaged.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 8/10
4/5
2017-04-24

The products are gorgeous.

"The products are gorgeous. I wish there were more opportunities for free shipping. I have given your merchandise as gifts and kept a few items for myself. Bravo. "

Rep reply posted Apr-24-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your feedback. I am glad that you are pleased with our products and promotions. Thank you again for being a valuable customer for us. ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-23

Great poster selection

"Have what I wanted price Is good ,commucation great, will always shop with them for what I need. "

Rep reply posted Apr-24-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded


Thank you for your review. I am happy to hear that you are pleased with the Service.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-22

Awesome

"Very happy with my purchase,perfect fit on my wall,will definitely shop for more ,thank you for having what I was looking for.
"

Rep reply posted Apr-23-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded


Thank you for your review. I am glad that your order arrived on time and well packed. Thank you again for keeping Art.com with your future shopping plans!”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-22

Really pleased with the tin signs I ordered

"Good experience. Came on time"

Rep reply posted Apr-23-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded


Thank you for your review. I am happy to hear that your purchase was delivered quickly and well packaged. ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-22

Great posters~

"Reasonable price, great quality, great size ..will be ordering in the future."

Rep reply posted Apr-22-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded



Thank you for your review. I am happy to hear that you are pleased with the Service and I am glad that your order arrived quickly.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-22

Butterfly/bee prints

"Loved them as well as the great service"

Rep reply posted Apr-22-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded


Thank you for your review. I am glad that your order arrived quickly and I am happy to hear that you Love the posters.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 2/10
1/5
2017-04-21

very poor quality service

"I ordered a small Pan Am Clipper poster plus a frame. The frame obscures the bottom portion of the print, yet all that would have been needed to fix the problem before it became a problem was for the person who framed it to call and/or e-mail me, explain the problem with the frame and suggest an alternative. (Ironically, their name is written on the back of the thing along with their signature.)

Instead, they sent this crapy looking thing to me. When I wrote an e-mail describing the problem, they suggested I take a picture and/or rewrap the item, send it back etc etc...First, I don't get why I should go to all of that trouble for something that wasn't my mistake, and second, this need for documentation and return suggests that I am not telling the truth and am somehow trying to scam another (crappy) piece of merchandise out of them. All for $62?

And so look, I know it wasn't the biggest order in the world, but still...

Will never do business with them again---and have told my friends.
"

Rep reply posted Apr-22-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I’m sorry to hear that the framing for your order was not to your satisfaction. I will be reaching out to you shortly by email to provide further assistance and information. Thank you again for your review.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-20

On point

"Great service. Items were shipped quickly and as described. No hassles whatsoever. I will definitely use this website again."

Rep reply posted Apr-21-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I am glad that the items were shipped quickly and as described. I am also glad that you are satisfied with our service. Thank you again for keeping Allposters.com with your future shopping plans! ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-20

Love the poster

"Quick delivery,very satisfied.."

Rep reply posted Apr-21-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I am glad that the order was delivered quick and you are satisfied with the order.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-19

30"x40# poster

"Excellent quality, we'll packaged"

Rep reply posted Apr-20-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review . I am glad that your order was well packaged and of excellent quality.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-19

Awesome company to deal with

"I placed an order for 3 items and only received 2 of them
I sent them an email and got a reply within a couple of hours stating that my replacement would be shipped the next day
It arrived 3 days later
GREAT CUSTOMER SERVICE!!!!
"

Rep reply posted Apr-20-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your feedback. I am happy to learn that you had such a good experience shopping with us. ”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-19

Amazing Posters

"The quality of the posters was amazing. Ordered four different ones and returned two. The customer service was incredible. I would definitely order from AllPosters again and would highly recommend their site. "

Rep reply posted Apr-20-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I am glad that the quality of the posters was amazing. I am also glad that our customer service was good. Thank you again for keeping Allposters.com with your future shopping plans and for recommending our site to others.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 2/10
1/5
2017-04-19

Horrible

"I placed an order on 3/20/17, I was supposed to receive my items by 4/4/17. I only received 3 out of the 8 shirts I ordered. I called on 4/13/17, I was told the order would be looked into and I would receive a follow up email. No email no phone call. I called again on 4/18/17 and just cancelled the order because of the lack of customer service."

Rep reply posted Apr-19-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I’m sorry to hear that we were unable to fulfill your entire order and that you had not received the email notification or phone call advising you of items status and that you have not been satisfied with the customer service support provided on our end. I will be reaching out to you shortly by email to provide further assistance and information. Thank you again for your review.”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-04-19

Lightning fast shipping!

"Map is beautiful and wonderfully huge!"

Rep reply posted Apr-19-2017

A rep from AllPosters.com, Raju4Art, has responded

“Thank you for your review. I am happy to hear that your purchase was delivered quickly and that you are pleased with the Artwork received. ”


Learn about Our Reviews

Share AllPosters.com's store rating

AllPosters.com is a Merchant Member! Learn more

AllPosters.com is a merchant member
AllPosters.com participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. This merchant is also Elite. See all 3,416 merchant members.