We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Newegg | browse by category or see best/worst

Stores > AllPopArt.com
  • AllPopArt.com AllPopArt.com Elite Status

    Hundreds of thousands of Shoppers visit ResellerRatings every month to check out real reviews of shopping experiences before they buy!

    • ADDRESS
      33020
    •  
    • BUSINESS HOURS
      9:00am - 7:00pm Mon-Fri
      GENERAL PHONE
      954-922-3374
      FAX
      954-922-3384
    • SUPPORT EMAIL
      info@allpopart.com
      SUPPORT PHONE
      1-877-728-9278

    Payment options

    • checkmark icon Visa / Mastercard
    • checkmark icon American Express
    • checkmark icon Discover
    • checkmark icon Money Order
    • option not available COD
    • checkmark icon Check
    • checkmark icon Wire Transfer
    • option not available Apple Pay
    • option not available PayPal

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • option not available FedEx Ground
    • option not available FedEx Express
    • checkmark icon Priority Next Day
    • checkmark icon Standard Next Day
    • checkmark icon International
    • checkmark icon 2-3 Day Delivery
    • option not available Digital Delivery
    • option not available Amazon Prime

    Online Ordering

    • checkmark icon Online Ordering
    • checkmark icon Online Ordering Tracking
    • checkmark icon Secure Order Processing
    • checkmark icon Require User Registration
    • option not available Guaranteed Security

    Other

    • checkmark icon International Order
    • checkmark icon Customer Info. Confidential
    • checkmark icon Customer Support
    • option not available RMA Required
    • checkmark icon Review Guard
    • checkmark icon Notified of Public Replies
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 7.50/10 7.50/10
    Chance of future purchase: Rating 7.19/10 7.19/10
    Shipping & packaging: Rating 8.57/10 8.57/10
    Customer service: Rating 8.21/10 8.21/10
    Return/Replacement policy: Rating 8.33/10 8.33/10
Voice your opinion! Review AllPopArt.com by clicking a star below.
No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-10-10

Order from Puerto Rico

"Customer service is excellent!!! Love the way they manage my pictures and the final piece of art. Fast delivery"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-09-28

Perfect

"We love the canvases, they are exactly what we wanted. The artists and others we interacted with at AllPopArt were wonderful. We would definitely order from them again."


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-09-10

Great experience & great product!

"It was an easy process & I love the finished product! I can't wait to give it as a gift and see it hung. "


No Avatar

Verified Customer
Rating 6/10
3/5
2017-09-01

A red stain

"My picture has a red stain on it. I would return it to be fixed, except that I need it now and cannot wait. "

Rep reply posted Sep-14-2017

A rep from AllPopArt.com, allpopart, has responded

“Dear Customer,

Thank you for your feedback in regards to the imperfection on your portrait.

We do apologize that there was any issue with the custom art piece that you have received.

We would love to correct and send you a replacement piece to you at no additional cost.

With damaged or defective orders we encourage our customers to contact us directly and as soon as possible so that we can have a replacement sent out.

Our number one priority is our customers satisfaction and in these cases we go above and beyond to make sure that we get the pieces corrected and shipped quickly to meet our customers due date on other order.

Please feel free to contact us at info@allpopart.com and we will be more than happy to correct and recreate your portrait.

We look forward to hearing from you!

Best Regards,

Laura
The AllPopArt Team
1-877-728-9278
info@allpopart.com”


No Avatar

Verified Customer
Rating 2/10
1/5
2017-08-30

Disappointed

"I was disappointed by the quality of the work and the way it was packaged.

when it arrived at my door step, the package looked like it was ripped apart in the beginning and it was poorly tapped together again.

the color isn't what I thought it would be and the details of the picture is lacking.
"

Rep reply posted Sep-14-2017

A rep from AllPopArt.com, allpopart, has responded

“Dear Customer,

Thank you for your feedback, we are truly sorry that you did not absolutely love your portrait or how it was received.

We always want our customer to be obsessed with their artwork and treasure it for many years to come.

We take the time to properly package every piece of artwork, and we do not ship out damaged pieces.

From your review it seems that the package was damaged in transit. We can adjust the packing so that would not be an issue when you receive your replacement portrait.

In regards to damaged pieces we always replace these pieces at no additional cost to the customer. All we ask is that you contact us and send in images of the damage for review. We will then setup the replacement for your damaged piece.

If you were not satisfied with the look of your design, we offer to go back to the drawing board using your original design and adjust your illustration until we have created the custom piece that you love, there is no additional cost to the customer. Our artists will create an unlimited amount of proofs of your design, so that you can see and select the exact design that you will receive.

We always stand by our designs and offer a 100% money back guarantee, no questions asked if the customer is not satisfied.

We encourage you to please contact us at info@allpopart.com and we will be more than happy to create the custom design that you will treasure for a lifetime.

We look forward to hearing from you!

Best Regards,

Laura
The AllPopArt Team
1-877-728-9278
info@allpopart.com”


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-29

Loved my picture of my dog

"They were very good about modifying proofs til I was satisfied with the colors for the pop glo portrait. Took a 3 tries, but they were quick about making the changes and getting them back to me, and within a week, received the portrait the way I wanted it."


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-28

Unique portraits of your pets! Great customer service

"I ordered 2 canvas portraits of my son's dogs for his 30th birthday. He loved them. The artist really captured their personalities with bright, colorful paintings"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-06

5 stars

"Great work! I would purchase again! "


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-08-03

Excellent customer service!

"My order is almost done but so far,
Customer service has been great!
Very responsive and accommodating
Quick turn around on order questions and I was being a pain!
My proofs look fantastic!
Would highly recommend!

"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-07-31

AllPopArt Delivers!

"I love the quality of the AllPopArt pieces I've ordered over the years. I use them for my design clients and my personal prints as well. Their staff have always patiently answered my questions and carefully edited my prints until they are exactly how I wanted them. Their customer service is exceptional. They stand behind their work and don't stop until I'm happy with the way the print will look on canvas. "


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-07-26

amazing work!!

"we gave it as an anniversary gift to our kids... they loved it!! Amazing service and work! highly recommended.
"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-07-12

Delivered it all!

"This was our second purchase and it went smoothly. We're please with the photos/art and we are receiving compliments from all."


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-07-05

Absolutely LOVE my picture

"Best picture ever! So glad I found this site"


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-06-29

"Many Thanks to Jennifer, Laura, and Lazoro."


No Avatar

Verified Customer
Rating 10/10
5/5
2017-06-24

5. Stars

"Great people helping me on site. Thank U LAUREN"


Learn about Our Reviews

Share AllPopArt.com's store rating

AllPopArt.com is a Merchant Member! Learn more

AllPopArt.com is a merchant member
AllPopArt.com participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. This merchant is also Elite. See all 3,441 merchant members.