We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Newegg | browse by category or see best/worst

Community & Forums

ResellerRatings has a deep community history of users spanning fifteen years. Our active community safeguards consumers and provides recommendations and discovery for budding merchants. Our community represents real buyers, and real people. We hope you join us!

Merchant replies in the past 60 days

The merchant community is always active at ResellerRatings. Check out how many merchants are logging in everyday and replying to customer issues.

Past Week Review History

So what's the community been up to? Rating their purchases and shopping experiences of course. Here's the summation for the last 7 days.

“Tried to order two item that were said to be in stock and both times were on back order and a month out from time of order ” read more »
modified review reply posted Aug-25-2016
CARiD.com's Avatar
A rep from CARiD.com, CARiD.com, has responded

“Dear matthew_pancake,

Thank you for taking time to post this review. We regret to know, that the product you ordered happened to be out of stock. We do apologize for this situation and we will do all our best to avoid such cases in future. Your account was refunded in full 8/19 and we will send you $25 gift card within the next 24-48 business hours, as an apology for this unpleasant situation.

If any questions appear, feel free to call us at 800-505-3274.
Sincerely,
Consumer Relations Department at CARiD.com. ”

modified review posted Aug-24-2016

Where is my order?

“Ordered my contacts weeks ago and they still haven't arrived...I spent $200 and need them urgently, so I'm quite disappointed. There was a guaranteed delivery date of last Monday, but there is no sign of them. ” read more »

FALSE ADVERTIZING AND LIED TO

“After purchasing a fuel tank with ring lock kit included ,almost a month ago I still yet have not received it. I have called four different times and no results. First I was told the lock ring kit was not included , I pointed out to the sales person to read the ad carefully. After reading the ad and speaking with a manger he said they were sending me one by mail. I was happy but instead I received an Email from another person to say that they taped it to the box. I double checked no luck I repl...” read more »
modified review posted Aug-24-2016

“Love my purchase from art.com and I am totally satisfied with the prompt delivery of my purchase.” read more »

Getting the most for my money

“If you go through a lot of ink as I do, you can order by the bundle of your choosing. My order was 5 black and the other colors 2 each, because most of my printing is in grey scale. I got a great deal on the bundle I chose.” read more »

Everything went as planned

“I tried using a different shipping company and had a bad experience, but then I got connected with Monteay and they were awesome. They booked me in 2 business days with a carrier that showed up on time and was personable. I will book directly with Montway next time I need to ship a car.” read more »
This review was modified by Andjam Aug-24-2016
modified review posted Aug-24-2016

“very easy. Good Prices. Need more reviews” read more »

1st time

“Trying this product out to what the hype is all about hope it is good. Can't wait to use it.” read more »
modified review posted Aug-24-2016

CUTE BOOTS

“LOVE THEM THEY FIT AND THEY ARE SO STYLISH, CANNOT WAIT TO PAIR THEM WITH SOME WORK ATTIRE THIS FALL!” read more »
modified review reply posted Aug-25-2016

A rep from JustFab, JustFab_MC, has responded

“Hello Suzie,

Thank you so much for your review. We are so happy to know that you are enjoying your gorgeous boots!

JustFab Member Services”

Bugslide purchase awesome!!

“Purchased 64oz. bugslide.. product is fantastic.. and service from J& P was awesome..
Never disappointed with J&P.. also a Gold Club Member,,, and savings are a huge plus..” read more »

Good Stuff, Good People, Fair Pricing and it got here fast.

“They stock just about anything and everything I need for my KLR. The title says it all plus the are nice to deal with.
Thanks,
Norm” read more »

$100 overpriced even with Bud's Team membership plus poor customer service

“I bought a Sig P238 from Bud's for $622.97 plus paid $29 for a Bud's Team membership. This was a big mistake as it was no special deal! I bought another Sig P238 from another on line superstore for $518.88 and didn't have to pay extra for credit card usage or a so called membership price. I have both guns and they are identical. I asked Bud's to adjust the price before taking delivery...two weeks later their "VIP" department responded with a resounding "no". I'll buy elsewhere from here on....” read more »
This review was modified by Mrconstant Aug-26-2016
See more reviews »
Best Stores
Share a review

Over 22 000 members constantly add to the fine community. Join us now and share a review of your shopping experience with the rest of the world. To write a review, find a store by searching for it.

Write a review – ResellerRatings.com

Already a member? log in

Top Reviewers
Our top reviewers in the past 60 days
Member # of reviews
jayburd 5
grannydatingsites 4
JennRR 3
3analytics 3
herpespeoplehookup 3
Check out the top reviewers»
Top Reviewers All Time
Our top reviewers of all time!
Member # of reviews
Check out all time top reviewers»